vineri, martie 22, 2024

Companiile de top trebuie sa le ofere sprijin si apreciere angajatilor

,,Este simplu: Ce este bun pentru oameni este bun si pentru afaceri. Este timpul ca organizatiile sa-si intensifice eforturile si sa se gandeasca cum sa le arate angajatilor lor ca sunt cu adevarat ingrijiti, mai ales atunci cand vine vorba de acei angajati greu de gasit. Pe langa salariul si o lauda pentru munca bine facuta, este nevoie de bunastare si comunicare atat la nivel organizational, cat si la nivel individual.” a declarat Mihai, manager al unui studio de top din capitala.

Studiile au concluzionat cu patru metode prin care angajatorii sa atraga candidati si sa le arate ca pot construi impreuna o cariera de succes:

Investitii in bunastare

Cercetarile arata ca bunastarea este strans legata de angajamentul angajatilor. Cu cat nivelul de bunastare al unui angajat este mai ridicat, cu atat este mai probabil ca acestia sa fie implicati si sa dea dovada de cele mai bune rezultate. Cu toate acestea, oamenii sunt complexi, iar bunastarea este personala.

In lumina acestui fapt, oferirea accesului angajatilor la instrumentele si resursele care sprijina bunastarea, precum activitatile de rezistenta specifice si evaluarile complete de bunastare. Luand o abordare a intregii persoane, sprijinind nu numai bunastarea fizica a angajatilor, ci si bunastarea lor emotionala si financiara.

Oferirea de autonomie

Angajamentul este legatura profunda a individului cu munca si cu sentimentul scopului in activitatea lor. Angajamentul ii motiveaza sa cheltuiasca mai multa energie pentru munca lor, pentru ca este important pentru ei. Cu alte cuvinte, sunt mai motivati sa isi execute bine sarcinile si proiectele.

Pentru a-si mentine angajamentul, au nevoie de autonomie. Ei trebuie sa poata lua decizii, sa se simta provocati, sa primeasca feedback si sa aiba un manager care sa ii sprijine. Puteti contribui la incurajarea autonomiei prin punerea la dispozitie a unui trainer specializat.

Crearea unei culturi organizationale

Incluziunea este esentiala pentru succesul afacerii dumneavoastre. Cercetarile arata ca o cultura incluziva este de sase ori mai susceptibila de a fi inovatoare deoarece un mix divers de angajati cu perspective unice care colaboreaza unul cu celalalt este mai probabil sa genereze idei noi.

Aceasta reprezinta o oportunitate imensa pentru liderii de resurse umane din ziua de azi, care pot sprijini obiectivele de afaceri prin stabilirea de programe si practici incluzive in cadrul organizatiilor lor.

Comunicare eficienta

Intr-o lume a supraincarcarii prin e-mail, companiile se straduiesc sa comunice eficient cu fortele de munca, mai ales atunci cand multi dintre muncitorii lor sunt acum fara un birou fix. Angajatorii trebuie sa tina seama si sa se gandeasca mai intai la mobil atunci cand furnizeaza comunicari importante.

Folosind mediul potrivit puteti atrage atentia angajatilor, dar trebuie sa transmiteti mesajul corect. Comunicarea personalizata, relevanta si actionabila permite angajatilor sa se inspire si sa se sprijine reciproc.

Ingrijirea organizationala nu se intampla peste noapte. Este nevoie de cele patru componente ale bunastarii, implicarii, incluziunii si comunicarii pentru a dezvolta o experienta a angajatilor care construieste incredere si transmite intentii pozitive. Prin intermediul acestor strategii, companiile de top fac diferenta pe piata muncii.

Recent
Te-ar putea interesa si