Ce ar trebui sa nu mai treceti in CV conform noilor tendinte in recrutare

1383
tendinte in recrutare

Mult prea multa lume crede ca “impopotonoarea” CV-ului si exagerarea in declaratii le va aduce un job mai bun.

Solutia ideala este sa fiti naturale, sa va acceptati experienta oricat de mica sau variata ar fi si sa acceptati noi provocari, ba chiar sa fiti deschise si catre alte domenii de activitate daca va doriti castiguri fabuloase si posiiblitati reale de avansare.” a declarat Andreea, recrutor de modele online.

1. Munca in echipa

Nu mai folositi „munca in echipa” si incepeti sa folositi „colaborare”.

Am putea beneficia de o colaborarea mai stransa chiar si atunci cand nu facem parte dintr-o echipa, iar colaborarea este mai degraba gandita despre cum sa facem astfel incat lucrurile sa mearga.

Colaborarea inseamna sa stiti cand trebuie sa va folositi abilitatile si cand sa lasati pe altcineva sa o faca.

2. Invat rapid

S-ar putea sa credeti ca sunteti rapid, dar altii ar putea spune ca nu.

De asemenea, oamenii angajeaza pentru abilitati, nu pentru cat de repede puteti invata. In schimb, vorbiti despre dragostea de a invata sau despre cum imbratisati o cultura a invatarii constante.

Nimeni nu se naste invatat, iar acest proces nu inceteaza niciodata.

3. Motivat

In loc de „motivat” folositi „orientat spre rezultate”. Oricine poate spune ca este motivat, dar cati candidati pot dovedi ca sunt orientati spre rezultate?

Un angajator potential doreste sa vada rezultatele pe care le-ati adus altor companii, asa ca puneti accentul pe acestea.

4. Cu experienta in…

Ceea ce recrutorii prefera este sa vada ca va imbunatatiti abilitatile in ceva anume. Doar pentru ca ati auzit de un software si stiti ce face, ori ca l-ati folosit de cateva ori, nu insemana ca sunteti experimentati.

Vorbiti in schimb despre cum acel software v-a imbunatatit productivitatea, cat de usor v-ati invatat cu el si daca il considerati de un real folos.

5. Expert

„Expert” este un cuvant folosit mult prea des de catre persoanele care nu sunt de fapt experti.

O abordare mai buna este sa va aratati expertiza folosind cuvinte precum „creator” sau „influentator”, deoarece acestea duc mult mai multa greutate.

De exemplu, daca i-ati determinat sa-si schimbe opiniile, acest lucru este mult mai atractiv.