Ce alimente este recomandat sa mancam in perioada aceasta?

0
7
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...
  1. Rosii

In timp ce rosiile sunt pline cu antioxidanti si vitamina C, ele contin, de asemenea, fitochimice benefice, cum ar fi licopenul, care contribuie la riscul redus de boli cronice - in special cancerul.

  1. Dovlecelul

Dovlecelul contine o fibra numita pectina, care este legata de cresterea sanatatii inimii si scaderea colesterolului.

  1. Pepenele rosu

Acest fruct este un erou de hidratare, iar fluidele sunt exact ceea ce aveti nevoie atunci cand este prea cald.

Continutul ridicat de apa din pepenele verde va face sa va racoriti si hidratati. Acelasi continut ridicat de apa va va face sa va simtiti satui, ceea ce ar putea reduce pofta de mancare.

Ca un bonus de vara, pepene verde contine, de asemenea, licopen, care protejeaza celulele pielii de daunele provocate de soare.

  1. Citrice

Citricele dulci sunt bogate in potasiu, un nutrient esential pentru vara. Pierdeti potasiu prin transpiratie, ceea ce aduce un risc ridicate de crampe musculare.

Consumul de portocale completeaza alimentatia sanatoasa si mentine crampele musculare departe.

Portocalele sunt, de asemenea, aproximativ 80% apa, astfel ca consumul a cateva felii suculente va va mentine hidratat in timpul zilelor de vara cele mai frumoase.

  1. Telina si fenicul

Nimic nu este mai rau decat sa te simti "pufos"atunci cand te indrepti spre plaja, iar modelele apeleaza la telina si fenicul. Telina si feniculul actioneaza ca diuretice, ajutandu-va sa pierdeti greutatea excesiva a apei fara a cauza deshidratarea.

Cum? Ingredientele din aceste doua legume stimuleaza rinichii, determinandu-i sa elimine deseurile si lichidul suplimentar din corp.

  1. Zmeura si mure

Aceste fructe sunt mari surse de fibre. Zmeura este un aliment care trece neobservat - pot fi foarte scumpe in afara sezonului - dar exista o multime de calitati superbe in zmeura . Sunt foarte bogate in vitamina C si au 8 grame de fibre per cana.

  1. Mere, pere si smochine

Aceste alimente sunt bogate in fibre. Merele si perele aduc un impact nutritional maxim. Asigurati-va ca le- ati spalat bine inainte de a le manca sau, chiar mai bine, optati pentru cel organice - merele fac parte din doza murdara, ceea ce inseamna ca reziduurile de pesticide pot ramane pe coaja.

Doua smochine uscate de dimensiuni medii contin mai mult de 1,5 grame de fibre.

  1. Nectarine, piersic si caise

Proaspetele sau uscate, nectarinele sunt o sursa solida de fibre dietetice. Nectarinele si caisele sunt bogate in vitamina A si betacaroten antioxidant, in timp ce piersicii contin o multime de vitamina C.

Puteti afla mai multe despre obiceiurile femeilor in ceea ce priveste alimentatia sau ingrijirea de zi cu zi, de pe acest site.