Sunteți siguri că aveți cea mai bună abordare pentru reducerea continuă a costurilor?
Întregul potențial de reducere fezabilă de cost este exploatat?
Provocările companiilor
După implementarea diferitelor îmbunătățiri, valoarea totală a îmbunătățirii costurilor pare a fi adesea mare. Totuși aceasta nu pare să aducă îmbunătățiri vizibile în rezultatele afacerilor (mai ales preț competitiv, volume și profit).
Provocările curente ale companiilor sunt:
- nevoia de scădere a prețurilor produselor a devenit mai urgentă decât se aștepta;
- reducerile de cost nu pot ține pasul cu cele ale competitorilor;
- profitabilitatea noilor produse nu contribuie pe deplin la profitul operațional planificat;
- anumite categorii de costuri tind să crească continuu (materiile prime, componentele, utilitățile etc.);
- volumele de produse tind să scadă și mai mult în viitor.
Chiar dacă cea mai bună abordare pentru reducerea continuă a costurilor în companii constă în defalcarea obiectivelor de reducere de sus în jos pentru fiecare divizie/ produs/ structură de cost, atingerea acestor obiective nu este completă, la timp și consecventă, deoarece acestea se bazează pe experiența oamenilor și nu pe o abordare științifică (pe bază de măsurători cu acuratețe).
Detalii la https://mailchi.mp/9f9e644ec91c/cea-mai-buna-abordare-a-reducerii-costurilor
Sistemul de reducerea costurilor pentru companii
Programul de îmbunătățire a competitivității costurilor prin Exgens cu ajutorul Manufacturing Cost Policy Deployment (MCPD) este un nou și inovativ sistem de management. Acesta dezvoltă ținte competitive de îmbunătățire de costuri la nivelul companiei, la nivelul fiecărei familii de produse, la nivelul produselor, la nivelul departamentelor și care corelează aceste ținte cu țintele de îmbunătățire sistematică și sistemică la nivelul proceselor fiecărei familii de produse pe baza simulărilor de atingere a unei noi structuri de profit țintă necesare.
Pe baza sprijinului total al științei productivității, scopul programului nu este acela de a calcula costurile, ci de a le reduce în mod științific, consistent și durabil, pentru a îndeplini profitul țintă anual și multianual. Acest lucru se realizează indiferent de scenariile de evoluție a vânzărilor (crescătoare sau descrescătoare) și pentru a atinge nivelul de preț competitiv și profitabil.
Detalii la https://exegens.com/consultanta/program-de-reducere-a-costurilor/