Christina Meinl: Consumul de cafea la domiciliu a crescut, în timp ce consumul în afara casei s-a adaptat

1377
Consumul de cafea

În timp ce situația actuală sugerează că, de la începutul pandemiei, a existat o scădere generală a consumului de cafea, în principal cauzată de blocarea cafenelelor din întreaga lume, cererea de cafea de înaltă calitate rămâne.

Cercetările recente comandate de către Asociația Specială a Cafelei (SCA) sub președinția Christinei Meinl, Head of Innovations la Julius Meinl, indică o creștere a consumului la domiciliu. In timp ce consumul de cafea în afara casei s-a adaptat pentru a oferi aceeași experiență a servirii cafelei. Respectând noi reguli și măsuri de distanțare socială. Cercetarea a evidențiat, de asemenea, alte modificări ale comportamentelor de cumpărare ale consumatorilor.  Ele indică recuperarea. Spre exemplu cum ar fi o creștere semnificativă (5,38%) a achizițiilor de tip ridicare comandă (servire to-go). Dar și a achizițiilor online.

Astfel, Julius Meinl, care a înregistrat cel mai bun an din istoria companiei în 2019. Cu o creștere a vânzărilor de + 4,5% și o creștere a profitului de + 15%, rămâne optimist cu privire la viitorul său ca marcă de frunte în industria premium a cafelei. In ciuda impacturilor provocate de Covid-19. Compania de familie și marca HoReCa premium numărul 1 din Austria, CEE, țările adriatice, Rusia și Dubai, consideră că strategia de marcă a soluțiilor inovatoare și consistența în calitate și servicii o poziționează în mod unic pentru recuperare în 2021 și nu numai.

Consumul de cafea

Christina Meinl împărtășește previziunile sale cu privire la efectele COVID-19 asupra industriei. „Cum era de aşteptat. Având în vedere blocarea globală, restricțiile de distanțare socială și impactul financiar personal asupra cheltuielilor consumatorilor, a existat o scădere semnificativă a vânzărilor. Dar şi a consumului în afara casei. Pe termen scurt, este posibil ca industria să simtă efectele acestui lucru. Totuși există încă motive pentru a fi plini de speranță. Creșterea vânzărilor online demonstrează faptul că cererea consumatorilor de cafea de înaltă calitate, ca produs premium mai accesibil, rămâne și are potențialul de a alimenta creșterea pe termen lung. Business-urile din HoReCa care se concentrează pe consumul de cafea premium și oferă o experiență de înaltă calitate vor atrage, pe termen lung, consumatori noi. Si vor reuşi loializarea clientelei, în punctele lor de vânzare”.

Pandemia Covid-19 si consumul de cafea

În timp ce pandemia a afectat industria la fiecare nivel al lanțului valoric al cafelei, aceste provocări au dus, de asemenea, la o inovație accelerată în sector. Ca lider în sector, Julius Meinl a folosit perioada de blocare. A folosit-o pentru a dezvolta concepte pentru clienți. Dar si pentru a face trecerea la noul normal cât mai lin. Acest lucru a început cu lansarea a „Safer Coffee Preparation”. Este un program implementat la nivel global, gândit atât pentru sprijinirea locațiilor partenere, cât și pentru clienții acestora. Acesta avea ca scop siguranța consumatorilor. Dar și asigurarea că în locațiile respective sunt urmate standardele necesare limitării infectărilor cu COVID-19. A fost atestat și aprobat de către profesorul Ojan Assadian, în numele Societății Austriece pentru Controlul Infecțiilor (ASIC).

Pe măsură ce business-urile de tip to-go și takeaway au devenit din ce în ce mai importante, brandul a dezvoltat, de asemenea, un nou concept Coffee 2 Go. Acesta include pahare biodegradabile to-go și materiale dedicate comerțului pentru a-și sprijini partenerii HoReCa la nivel global și pentru a-și continua eforturile de operare durabilă.

„Julius Meinl a susținut întotdeauna inovația, sustenabilitatea și colaborarea în cadrul sectorului. Vom continua să învățăm și să ne adaptăm pentru a ne servi partenerii la nivel global la cele mai înalte standarde, concentrându-ne pe soluții flexibile, inovatoare și durabile, avansând digitalizarea și stabilind noi canale de distribuție în conformitate cu cele mai înalte standarde de siguranță. Rămânând fideli valorilor noastre de bază și calității produsului nostru, împreună cu partenerii și clienții noștri din întreaga lume, vom ieși mai puternici decât înainte”. A declarat Christina Meinl, Head of Innovations al Julius Meinl, președinte al Asociației Cafelei de Specialitate.

Despre Julius Meinl

Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional. Este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale. Acestea sunt: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări. Compania este lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.

Julius Meinl în cifre

  • Peste 1000 de angajați la nivel mondial;
  • Înființată în 1862
  • Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
  • Lider de piață în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, Romania și Dubai
  • Aproximativ 50.000 de clienți la nivel mondial;
  • Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
  • Cifra de afaceri anuală în 2019: 186 milioane de euro