duminică, martie 24, 2024

Minio Studio și British American Tobacco vorbesc pe limba celor care își caută un job

Minio Studio și-a folosit creativitatea și experiența în employer branding în noua campanie a British American Tobacco România.  

BAT este una dintre cele mai mari companii multinaționale. Dar și un angajator de top în România ca nivel al beneficiilor pentru angajați. Chiar și un astfel de angajator are însă nevoie de campanii inspirate pentru a atrage personal. Fie că este vorba de tineri la început de drum în carieră sau profesioniști.

Campania propusă de Minio Studio a plecat de la ideea că în multe situații titulaturile posturilor disponibile și unele cerințe din anunțurile de recrutare nu sunt tocmai pe înțelesul tuturor. Astfel, poziții ca Global Graduate in Marketing sau Global Graduate in Finance au fost ”traduse” cu umor de trei comedianți.

British American Tobacco

British American Tobacco 1

Alexandru Cazacu, Bogdan Drăcea și Dragoș Mitran au fost protagoniștii a 5 clipuri video în care au explicat pentru toată lumea ce presupun posturile disponibile în momentul respectiv la BAT.

Materialele video au rulat pe rețelele sociale alături de execuții specifice pentru diverse tipuri de digital assets

De asemenea, campania de digital a inclus postări dedicate în grupuri de Facebook ale unor asociații studențești. Dar și includerea anunțurilor de recrutare în secțiunea specială a platformei IQads.

Anterior începerii campaniei în digital, aceasta a fost promovată la unul dintre cele mai importante evenimente de profil în rândul tinerilor, PR&Ad Fair, târgul de joburi și internship-uri al studenților de la facultățile cu profil de comunicare.

„Este prima colaborare pe care am avut-o cu BAT și pot spune cu mare bucurie că suntem pe aceeași lungime de undă. Relația client-agenție a funcționat perfect, ceea ce a dus la o evoluție fără obstacole a proiectului. Acesta este unul menit să rezolve o problemă pe care chiar și un angajator atât de dezirabil o poate avea în zilele noastre, aceea de a atrage profesioniști cu competențe specifice. Ne-au plăcut întotdeauna campaniile de employer branding, dar aceasta este una specială pentru noi tocmai pentru că marchează începutul unei colaborări pe care ne-o dorim de lungă durată. Sperăm că și rezultatele acesteia vor fi în favoarea noastră și a clientului nostru.”, spune Ioana Mucenic (CEO Minio Studio).

„Pentru noi, cei din Grupul BAT, oamenii reprezintă cea mai importantă resursă și susținem permanent diversitatea culturală și profesională a Companiei. De aceea, investim cu prioritate în dezvoltarea abilităților profesionale ale angajaților noștri și în formarea generațiilor viitoare de lideri, prin tehnici diverse precum mentoratul profesional, îndrumare și coaching, platforme de e-learning sau schimburi de experiență pe plan internațional. În plus, ne concentrăm pe încurajarea și recompensarea comportamentului antreprenorial, a empatiei și a colaborării în atingerea obiectivelor. Noii colegi sunt întotdeauna bine-veniți și sperăm să contribuim la dezvoltarea lor profesională și personală”, declară și Claudia Clark (Director Resurse Umane pentru Aria Europa Centrală și de Sud în cadrul BAT).

Cele două echipe

MINIO STUDIO
Călin Ionescu – Head of Accounts
Ovidiu Stroe – Shopper Account Manager
Marius Marin – PR Manager
Marius Cioroabă – Senior Copywriter
Andrada Ionescu – Junior Account Executive        
Ana Croveanu – DTP
Alina Calfa – Art Director
Ioana Mucenic – CEO

BAT ROMÂNIA
Anca Păun – Cluster Talent & OE Manager SCEA at British American Tobacco
Claudia Clark – Director Resurse Umane pentru Aria Europa Centrală și de Sud
Anca Păun – Talent Manager
Cătălin Cindea – Head of Corporate Affairs
Raluca Ștefan – External Communications Manager
Raluca Mihalache – Avocat

Recent
Te-ar putea interesa si