sâmbătă, august 20, 2022

Start-up-urile și IMM-urile pot accesa servicii externalizate de digital marketing on-demand

Deficitul de specialiști în digital marketing împiedică firmele mici și mijlocii să își dezvolte afacerile. În același timp, investițiile în marketing digital au generat o creștere medie de 33% a performanței companiilor, fiind astfel indispensabile pentru susținerea afacerii. Principalele domenii în care companiile de talie mică și medie resimt nevoia de specialiști sunt design grafic, editare foto-video, copywriting, sarcini website și strategii de marketing.

În acest context, compania Nion lansează primul serviciu de marketing digital pe bază de abonament on-demand din România, menit să vină în sprijinul companiilor mici și mijlocii care au nevoie de servicii specializate pentru a putea să își dezvolte segmentul de vânzări.

„Nion Unlimited este soluția noastră de a veni în sprijinul companiilor care nu reușesc să găsească specialiști în domeniile design grafic, editare foto-video, copywriting, creare de website și strategii de marketing. Punem la dispoziția clienților o echipă de cel puțin patru specialiști dedicată task-urilor contractate pe baza unui abonament on-demand, astfel că un IMM, sau un start-up nu mai este nevoit să piardă săptămâni sau luni încercând să recruteze angajați pentru aceste specializări”, declară Constantin Joițescu, fondatorul Nion.

Datele statistice arată că un start-up sau un IMM din România investește în medie sub 5% din cifra de afaceri în marketing (cu excepția celor de tehnologie și e-commerce). Potrivit unei analize realizate de compania Nion, care a inclus peste 350 de companii din portofoliul propriu, cele mai căutate servicii sunt cele de creare și management de campanii de publicitate pe rețelele de socializare Facebook, Instagram și TikTok și pe motoarele de căutare Google și Youtube.

Al doilea cel mai căutat este de design grafic, urmat de serviciile de copywriting. În plus, un studiu realizat de EY relevă că 38% dintre antreprenori își doresc să facă astfel de investiții, dar nu dispun de capitalul necesar pentru promovare. Totodată, antreprenorii care nu investesc deloc în promovare sunt printre cei care ale căror afaceri eșuează încă din primul an.

Companiile se confruntă totodată și cu o criză a resursei umane, numărul persoanelor angajate în România scăzând sub pragul de 4 milioane, potrivit unui studiu Termene.ro. Externalizarea anumitor servicii este, astfel, o soluție prin care companiile mici și mijlocii își pot continua strategiile de dezvoltare, fără a fi nevoite să angajeze personal nou.

Astfel, economiile companiilor care aleg contractarea unor servicii externalizate de digital marketing pot fi substanțiale, echivalente cu salariile a trei sau patru specialiști angajați in-house. Companiile pot beneficia de o serie de avantaje precum revizuirile nelimitate ale produselor de marketing, site-urilor web, design și copywriting contractate, întreținerea site-urilor web sau a magazinelor online, furnizarea de conținut de blog și SEO, fluxuri de lucru de automatizare, crearea de conținut pentru rețelele de socializare, derularea de campanii de promovare (Facebook & Google Ads, e-mail marketing, LinkedIn și TikTok), precum și management de conținut, cu prețuri începând de la 2750 lei pe lună. Peste 60 de companii din portofoliul Nion au făcut trecerea către serviciile de digital marketing nelimitat on demand pe bază de abonament.

Despre companie: Nion este deținut de Versa Venture, companie înființată în 2018 în Râmnicu Vâlcea și oferă, prin cei 15 angajați și peste 300 de colaboratori, cele mai bune soluții digitale pentru clienți.

Recent
Te-ar putea interesa si