Comunicat finalizare proiect C&I BESTSELLER PRODUCTION S.R.L. – Cod SMIS 161457

Data: 14.03.2023 Anunţ finalizare proiect: „ Dezvoltarea activitatii la C&I BESTSELLER PRODUCTION SRL” C&I BESTSELLER PRODUCTION SRL anunţă finalizarea activităţilor proiectului “Dezvoltarea activitatii la C&I BESTSELLER PRODUCTION SRL”, Cod SMIS 161457, finanțat in cadru POC – Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, axei prioritare 4 ”Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în con-textul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economie”,a prioritatii de investitii ”Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redre-sări verzi, digitale și reziliente a economie” si a tipului de proiect: “Investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor din domeniul industriei alimentare și al construcțiilor, în vederea refacerii capacității de rezi-liență” ale Programului Operational Competitivitate 2014-2020, de consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19. Perioada de implementare proiectului este de la data semnării contractului, la care se adaugă, dacă este cazul, şi perioada de desfăşurare a activităţilor proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanţare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor si nu va depăși data de 30.05.2024 și are o valoare totală de 2,026,094.570 lei, valoarea cofinantarii UE de 1,263,825.36 lei . Data de incepere a proiectului: 25.05.2023. Data de finalizare a proiectului: 12.03.2024. Obiectivul principal al proiectului il constituie consolidarea poziției pe piață a societatii C&I BESTSELLER PRODUCTION SRL, afectate de criza economica generata de pandemia de COVID-19. Rezultate asteptate ale proiectului sunt: 1. Documentatie proiect elaborata: – cerere de finantare elaborata; – plan de afaceri elaborat; – alte documente elaborate pentru pregatirea proiectului; – implementarea masurilor de informare si publicitate obligatorii; – auditul final al proiectului; – auditul final de sisteme de management de mediu al proiectului. 2. Dotarea cu active corporale si necorporale, care se supun prevederilor capitolului 2.1 la ghidul solici-tantului referitoare la investiții cu o contribuție semnificativă la atenuarea schimbărilor climatice, altele decât cele listate în anexa nr. 1 din Regulamentul Delegat 2021/2139 al Parlamentului European și al Consiliului, precum: – 5 bucati echipamente tehnologice (mașini, utilaje și instalații de lucru) 3. Cresterea gradului de digitalizare a solicitantului prin investiţii în active corporale şi necorporale: – 1 software de automatizare a activităţii; – 4 sisteme integrate de hard şi soft de automatizare a activităţii, cate unul pentru fiecare echipament 4. Cresterea cifrei de afaceri in anul 3 de sustenabilitate cu 15,03 % fata de nivelul anului 2021. Numărul de angajați în anul 3 de sustenabilitate va fi cel puțin egal ca cel din anul 2021, respectiv 8 an-gajati. Informaţii suplimentare se pot obţine la: C&I BESTSELLER PRODUCTION SRL Persoana de contact: IRINA GUŞOI-NEAGA, Administrator, Telefon: 0765705276. Adresa de e-mail: [email protected]. Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020

    Anunţ finalizare proiect: „Cresterea productivitatii muncii la DENTALMED – CLINICA STOMATOLOGICA SRL”

    Antet comunicat de presa granturi capital de lucru m2

    Data: 29.02.2024

    Anunţ finalizare proiect: „Cresterea productivitatii muncii la DENTALMED – CLINICA STOMATOLOGICA SRL”

    DENTALMED – CLINICĂ STOMATOLOGICĂ SRL anunţă finalizarea activităţilor proiectului “ Cresterea productivitatii muncii la DENTALMED – CLINICA STOMATOLOGICA SRL “, Cod SMIS 161192, finanțat in cadrul Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 4 ”Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei”, Prioritatea de investiții ⹂Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare”, Obiectiv Specific ⹂Consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19”, Acțiunea 4.1.1 ⹂Investiții în activități productive” Perioada de implementare proiectului este de la data semnării contractului, la care se adaugă, dacă este cazul, şi perioada de desfăşurare a activităţilor proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanţare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor şi nu va depăși data de 31.12.2023 și are o valoare totală de 1.248.252,93 lei, valoarea cofinanţării UE, fiind de 808.824,46 lei . Data de începere a proiectului: 30.03.2023. Data de finalizare a proiectului: 31.12.2023. Obiectivul principal al proiectului îl constituie consolidarea poziției pe piață a societăţii DENTALMED – CLINICĂ STOMATOLOGICĂ SRL, afectate de criza economică generată de pandemia de COVID-19. Rezultatele aşteptate ale proiectului sunt: 1. Documentaţie proiect elaborată: – cerere de finanţare elaborată; – plan de afaceri elaborat; – alte documente elaborate pentru pregătirea proiectului. 2. Dotarea cu active, inclusiv un sistem de pompe de caldură electrice aer apă care se supune prevederilor Anexei nr. 1 din Regulamentul Delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European şi al Consiliului, precum: • Unit dentar (2 buc); • Unit dentar pentru chirurgie (2 buc); • Aparat de detartraj Air Flow (2 buc); • Aparat foto cu obiectiv (1 buc); • Dispozitiv de determinare digitală (1 buc); • Laser diodă (1 buc) . 3. Creşterea cifrei de afaceri în anul 3 de sustenabilitate cu 15,73% faţă de nivelul anului 2020. Numărul de angajați în anul 3 de sustenabilitate va fi cel puțin egal ca cel din anul 2020, respectiv 47 angajaţi.

    Informaţii suplimentare se pot obţine la: DENTALMED – CLINICĂ STOMATOLOGICĂ SRL Persoana de contact: Velisarato Mariana, Director Executiv, Telefon: 0372.330.300. Adresa de e-mail: [email protected]

    Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020

     

      Anunţ finalizare proiect: „Creşterea productivităţii muncii la CERASELA COMIXT S.R.L.”

      Antet comunicat de presa granturi capital de lucru m2

      Data: 29.02.2024

      Anunţ finalizare proiect: „Creşterea productivităţii muncii la CERASELA COMIXT S.R.L.”

      CERASELA COMIXT S.R.L. anunţă finalizarea activităţilor proiectului “Creşterea productivităţii muncii la CERASELA COMIXT S.R.L.“, Cod SMIS 161446, finanțat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritară 4 ”Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economie” şi a Priorităţii de investiţii ”Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei” ale Programul Operational Competitivitate 2014-2020, de consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19. Perioada de implementare a proiectului este de la data semnării contractului, la care se adaugă, dacă este cazul şi perioada de desfăşurare a activităţilor proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanţare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor şi nu va depăși data de 31.12.2023 și are o valoare totală de 828.735,00 lei, valoarea cofinantarii UE fiind de 433.488,95 lei . Data de începere a proiectului: 31.03.2023. Data de finalizare a proiectului: 31.12.2023. Obiectivul principal al proiectului îl constituie consolidarea poziției pe piață a societăţii CERASELA COMIXT S.R.L., afectate de criza economică generată de pandemia de COVID-19. Rezultatele aşteptate ale proiectului sunt: 1. Documentaţie proiect elaborată: – cerere de finanţare elaborată; – plan de afaceri elaborat; – alte documente elaborate pentru pregătirea proiectului. 2. Dotarea cu active corporale – Maşină de ştantare şi imprimare pentru carton (1 buc.). 3. Creşterea gradului de digitalizare a solicitantului prin investiții în active corporale şi necorporale: – Software de automatizare a activității ( 1 buc.). 4. Creşterea productivităţii muncii în anul 3 de sustenabilitate cu 15,50 % faţă de nivelul anului 2021. Numărul de angajați în anul 3 de sustenabilitate va fi cel puţin egal ca cel din anul 2021, respectiv 14 angajaţi.

      Informaţii suplimentare se pot obţine la: CERASELA COMIXT S.R.L. Persoana de contact: Gurguiatu George-Zamfirica Administrator Telefon: 0722468044. Adresa de e-mail: [email protected]

       

      Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020

        Comunicat incepere proiect Spitalul Judeţean de Urgenta Tulcea – PNRR COMPONENTA: 12 – Sanatate, INVESTITIA: I2, Investitia specifica: I2.4.

        Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Spitalul Judeţean de Urgenta Tulcea implementează proiectul ,,Reducerea riscului de infectii nosocomiale la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea”. Pentru finanţarea proiectului a fost semnat contractul nr. 862/94/NOSO/23.11.2023, între Spitalul Judeţean de Urgenta Tulcea în calitate de Beneficiar si Ministerul Sanatatii in calitate de Autoritate de Management. Proiectul este gestionat de Ministerul Sanatatii și finanțat din fonduri europene prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Pilonul V: Sanatate si rezilienta institutionala COMPONENTA: 12 – Sanatate, INVESTITIA: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicesti publice, Investitia specifica: I2.4. Echipamente si materiale destinate reducerii riscului de infectii nosocomiale. Perioada de implementare a proiectului este este de 25 de luni în perioada 05.10.2022 și 02.11.2024 conform act aditional nr. 1 din data de 14.02.2024 la contractul de finantare nr. 862/94/NOSO/23.11.2023.Această perioadă cuprinde și activități realizate înainte de semnarea contractului de finanțare. Obiectivul general al proiectului: Cresterea capacitatii de gestionare si prevenire a infectiilor nosocomiale in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TULCEA – va contribui si la imbunatatirea activitatilor de control al infectiilor nosocomiale la nivel de spital si la nivel national, la mentinerea la minim a ratei infectiilor nosocomiale, la ridicarea nivelului calitativ al actului medical, la scaderea numarului de pacienti cu infectii nosocomiale, la limitarea la minimul necesar a transferurilor pacientilor cu IAAM sau colonizati cu germeni cu risc epidemiologic major,conform principiului ingrijirii lor acolo unde au fost diagnosticati sau identificati si implicit la asigurarea sigurantei pacientilor din cadrul spitalului. Valoarea totală a proiectului este de 24.118.718,00 lei cu tva din care 24.083.018,00 lei valoare eligibilă nerambursabilă și 3.845.187,75 valoare tva ce va fi decontată din bugetul de stat . Cheltuielile neeligibile necesare implementării proiectului vor fi asigurate de Spitalul Judeţean de Urgenta Tulcea. Persoană de contact: Gheba Victoria – Manager de proiect E-mail: [email protected] Telefon: +40.728.168.951 Apel de proiecte gestionat de Ministerul Sănătaţii prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României „Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României” „PNRR. Finanțat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGenerațieUE” https://mfe.gov.ro/pnrr/ https://www.facebook.com/PNRROficial/

          Comunicat incepere proiect VLADROM S.R.L. – PNRR Componenta C6. Energie, Măsura de investiții I.1

          Comunicat de presă “PNRR : Fonduri pentru România modernă şi reformată!” Anunț începere implementare proiect: “Construire centrala fotovoltaice de 0.4 MW amplasata in intravilanul Municipiul Buzau, tarlaua 36, Parcela 675” Data: Februarie 2024 Beneficiar: VLADROM S.R.L. VLADROM S.R.L. anunţă începerea activităţilor proiectului “Construire centrala fotovoltaice de 0.4 MW amplasata in intravilanul Municipiul Buzau, tarlaua 36, Parcela 675”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C6. Energie, Măsura de investiții I.1. Ministerul Energiei in calitate de coordonator de reforme si/sau investitii Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR). Obiectiv general al proiectului il constituie realizarea unei capacităţi noi de producere energie electrică din surse regenerabile (energie solară), fara instalație de stocare integrata cu putere totala instalata de 0,392 MW, ce va fi utilizata atat pentru consum propriu (min. 50% din productia anuala a centralei) cat si pentru vanzare in scopul de a obtine profit si susținerii unei economii cu emisii scăzute de carbon. Obiectiv specific al proiectului: – Realizarea unei capacitati de productie energie electrica regenerabila din surse solare de 0,392 MW. – Reducerea emisiilor de CO2 cu minim 314,77992 echivalent tone de CO2. – Cuantumul ajutorului de stat solicitat pentru proiect din cheltuielile eligibile/ MW instalat: 450.000 euro/MW. Cod proiect PNRR2022/C6/M ENERGIE/I1: Proiectul nr. 172 din 16-06-2022 Contract de finantare: Nr. 149/ 29.12.2023 Valoarea totala Contract: 2.824.762,50 lei, cu TVA; Valoarea totala Contract: 2.373.750,00 lei, fara TVA; Valoarea totala eligibila: 2.206.800 lei fara TVA, din care: Valoare maxima eligibila nerambursabila (valoare ajutor de stat solicitat): 878.472,00 lei, fara TVA Valoare eligibila a cheltuielilor care se acopera din contributia proprie a beneficiarului: 1.328.328,00 lei, fara TVA Valoare neeligibila a cheltuielilor care se acopera din contributia proprie a beneficiarului: 166.950,00 lei Valoarea TVA-ului: 451.012,50 lei Data începerii proiectului: 29.12.2023 Data finalizării proiectului: 31.12.2024 Echipa de implementare din partea VLADROM S.R.L Telefon: 0728.886.935; E-mail: [email protected] “Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României” “PNRR. Finanţat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGeneraţieUE” https://mfe.gov.ro/pnrr/ https://www.facebook.com/PNRROficial/

            Comunicat incepere proiect FRESCOVERDE S.R.L. – PNRR2022/C6/M ENERGIE/I1: Proiectul nr. 209 din 18-06-2022

            Comunicat de presă “PNRR : Fonduri pentru România modernă şi reformată!” Anunț începere implementare proiect: “Construire Centrala electrica fotovoltaica 3.99MW prin program PNRR masura I.1 componenta C.6 in comuna Nojorid, sat Nojorid, nr. CAD 63540, 56895, 64949, 52010, judetul Bihor” Data: Februarie 2024 Beneficiar: FRESCOVERDE S.R.L. FRESCOVERDE S.R.L. anunţă începerea activităţilor proiectului “Construire Centrala electrica fotovoltaica 3.99MW prin program PNRR masura I.1 componenta C.6 in comuna Nojorid, sat Nojorid, nr. CAD 63540, 56895, 64949, 52010, judetul Bihor”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C6. Energie, Măsura de investiții I.1. Ministerul Energiei in calitate de coordonator de reforme si/sau investitii Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR). Obiectiv general al proiectului il constituie realizarea unei capacităţi noi de producere energie electrică din surse regenerabile (energie solară), fără instalație de stocare integrate cu putere instalata de 3,99 MW, în vederea acoperirii a minim 50% din consumul propriu si susținerii unei economii cu emisii scăzute de carbon. Obiectiv specific al proiectului: – Realizarea unei capacitati de productie energie electrica regenerabila din surse solara de 3,99 MW. – Utilizarea a cel putin 50% din volumul de energie electrica generat in cadrul proiectului pentru consumul propriu. – Cuantumul ajutorului de stat solicitat pentru proiect din cheltuielile eligibile/ MW instalat: 1.394.400 lei/MW, respectiv 5,563,656.00 lei/3,99 MW. Cod proiect PNRR2022/C6/M ENERGIE/I1: Proiectul nr. 209 din 18-06-2022 Contract de finantare: Nr. 247 / 31.12.2023 Valoarea totala Contract: 18.153.522,68 lei, cu TVA; Valoarea totala Contract: 15.255.061,08 lei, fara TVA; Valoarea totala eligibila: 8.816.775,68 lei fara TVA, din care: Valoare maxima eligibila nerambursabila (valoare ajutor de stat solicitat): 5.563.656,00 lei, fara TVA Valoare eligibila a cheltuielilor care se acopera din contributia proprie a beneficiarului: 3.253.119,68 lei, fara TVA Valoare neeligibila a cheltuielilor care se acopera din contributia proprie a beneficiarului: 6.438.285,40 lei Valoarea TVA-ului: 2.898.461,60 lei Data începerii proiectului: 31.12.2023 Data finalizării proiectului: 31.06.2024 Echipa de implementare din partea FRESCOVERDE S.R.L. Telefon: 0746179546; E-mail: [email protected] “Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României” “PNRR. Finanţat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGeneraţieUE” https://mfe.gov.ro/pnrr/ https://www.facebook.com/PNRROficial/

              Comunicat incepere proiect Abatorul Peris S.A. – PNRR C6. Energie, Masura I.1

              Comunicat de presă “PNRR : Fonduri pentru România modernă şi reformată!” Anunț începere implementare proiect: “REALIZAREA UNEI NOI CAPACITATI DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE DIN SURSE REGENERABILE DE ENERGIE SOLARA PENTRU ABATORUL PERIS PNRR I1C6” Data: Februarie 2024 Beneficiar: Abatorul Peris S.A. Abatorul Peris S.A. anunţă începerea activităţilor proiectului “REALIZAREA UNEI NOI CAPACITATI DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE DIN SURSE REGENERABILE DE ENERGIE SOLARA PENTRU ABATORUL PERIS PNRR I1C6”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C6. Energie, Măsura de investiții I.1. Ministerul Energiei in calitate de coordonator de reforme si/sau investitii Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR). Obiectiv general al proiectului il constituie realizarea unei capacităţi noi de producere energie electrică din surse regenerabile (energie solară), fără instalație de stocare integrate, cu putere instalata de 0,9 MW, în vederea acoperirii a minim 50% din consumul propriu si susținerii unei economii cu emisii scăzute de carbon. Obiectiv specific al proiectului: – Realizarea unei capacitati de productie energie electrica regenerabila din surse solara de 0,9 MW. – Utilizarea a cel putin 50% din volumul de energie electrica generat in cadrul proiectului pentru consumul propriu. – Cuantumul ajutorului de stat solicitat pentru proiect din cheltuielile eligibile/ MW instalat: 2.988.000 lei/MW, respectiv 2,689,200.00 lei/0,9 MW. Cod proiect PNRR2022/C6/M ENERGIE/I1: Proiectul nr. 159 din 16-06-2022 Contract de finantare: Nr. 194 / 30.12.2023 Valoarea totala Contract: 6.576.067,37 lei, cu TVA; Valoarea totala Contract: 5.526.107,04 lei, fara TVA; Valoarea totala eligibila: 5.129.838,24 lei fara TVA, din care: Valoare maxima eligibila nerambursabila (valoare ajutor de stat solicitat): 2.016.900,00 lei, fara TVA Valoare eligibila a cheltuielilor care se acopera din contributia proprie a beneficiarului: 3.112.938,24 lei, fara TVA Valoare neeligibila a cheltuielilor care se acopera din contributia proprie a beneficiarului: 396.268,80 lei Valoarea TVA-ului: 1.049.960,33 lei Data începerii proiectului: 30.12.2023 Data finalizării proiectului: 31.12.2024 Echipa de implementare din partea Abatorul Peris S.A. Telefon: 0245/708.080; E-mail: [email protected] “Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României” “PNRR. Finanţat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGeneraţieUE” https://mfe.gov.ro/pnrr/ https://www.facebook.com/PNRROficial/

                Comunicat incepere proiect SPITALUL GENERAL CĂI FERATE SIBIU – PNRR C12 I2

                Comunicat de presă “PNRR : Fonduri pentru România modernă şi reformată!” Anunț începere implementare proiect: “Echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale în SPITALUL GENERAL CĂI FERATE SIBIU” Dată: Ianuarie 2024 Beneficiar: SPITALUL GENERAL CĂI FERATE SIBIU SPITALUL GENERAL CĂI FERATE SIBIU anunţă începerea activităţilor proiectului “Echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale în SPITALUL GENERAL CĂI FERATE SIBIU”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională, COMPONENTA: 12 – Sănătate, INVESTIȚIA: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicești publice, Investiția specifică: I2.4. Echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale. Ministerul Sănătății în calitate de coordonator de reforme și investiții pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR). Obiectivul general al proiectului vizează creșterea capacității de gestionare și prevenire a infecțiilor nosocomiale în cadrul SPITALULUI GENERAL CĂI FERATE SIBIU în vederea reducerii infecțiilor asociate asistenței medicale. Obiectivul general al proiectului se realizează prin îndeplinirea obiectivelor specifice, menționate în continuare, iar obiectivele specifice sunt atinse ca urmare a realizării activităților propuse în cadrul proiectului. Obiectivele specifice ale proiectului: – Dezvoltarea, îmbunătățirea capacității și capabilității compartimentului de microbiologie din cadrul spitalului prin achiziționarea de analizatoare automate însoțite de implementarea extinsă și uniformă a standardelor europene de interpretare (EUCAST). – Analizor pentru identificare microbiană prin spectrometrie de masă MALDI-TOF – 1 buc – Analizor automat pentru hemocultura pentru detectarea unei probe pozitive mai rapid – 1 buc – Sistem automat de identificare și testare a sensibilității la antibiotice și antifungice – 1 buc – Echipament automat rapid pentru antibiograme hemoculturi – 1 buc – Hotă microbiologică clasa II A2 – 1 buc – Autoclav vertical 75L – 1 buc – Frigider de laborator – 1 buc – Reducerea riscului de infecții nosocomiale la nivelul spitalului prin achiziționarea de echipamente și materiale performante. – Echipamente de dezinfecție prin nebulizare – mobile automate – 2 buc – Stație de tratare pentru deșeuri medicale – 1 buc – Echipament pentru tocarea, compactarea și inactivarea deșeurilor medicale 100 l – 1 buc Cod proiect PNRR2022/Pilonul V/M SĂNĂTĂȚII/COMPONENTA: 12/I2/I2.4: Proiectul nr. 135 din 15.12.2022 Contract de finanțare: Nr. 1014/135/15.12.2023 Valoarea Contract: 6,141,814.67 lei Valoarea eligibilă din PNRR: 5,121,008.80 lei Valoarea TVA eligibil aferent PNRR: 972,991.67 lei Valoare contribuție proprie inclusiv TVA: 47,814.20 lei Data începerii proiectului: 15.12.2023 Data finalizării proiectului: 02.05.2024 Echipa de implementare din partea SPITALULUI GENERAL CĂI FERATE SIBIU Telefon: 0735/078.686; E-mail: [email protected] “Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României” “PNRR. Finanţat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGeneraţieUE” https://mfe.gov.ro/pnrr/ https://www.facebook.com/PNRROficial/

                  Comunicat de presa: DEZVOLTAREA CAPACITĂȚII DE PRODUCȚIE ELECTRICĂ DIN RESURSE REGENERABILE DE ENERGIE SOLARĂ A RECOM SID SA, HUNEDOARA

                  COMUNICAT DE PRESĂ

                   

                  Comunicat de presă demarare proiect „PNRR:Fonduri pentru România modernă și reformată”

                  Proiect susținut Planului Național de Redresare și Reziliență – Pilonul I. Tranziția verde – Componenta C6. Energie, Măsura de investiții – Investiția I.1 – Noi capacități de producție de energie electrică din surse regenerabile

                   

                  Beneficiar: RECOM SID SA, județul Hunedoara

                  “DEZVOLTAREA CAPACITĂȚII DE PRODUCȚIE ELECTRICĂ DIN RESURSE REGENERABILE DE ENERGIE SOLARĂ A RECOM SID SA, HUNEDOARA”

                  RECOM SID S.A. anunţă începerea activităţilor proiectului “DEZVOLTAREA CAPACITĂȚII DE PRODUCȚIE ELECTRICĂ DIN RESURSE REGENERABILE DE ENERGIE SOLARĂ A RECOM SID SA, HUNEDOARA”, proiect cofinanțat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență – Pilonul I. Tranziția verde – Componenta C6. Energie, Măsura de investiții – Investiția I.1 – Noi capacități de producție de energie electrică din surse regenerabile. Cod proiect: PNRR2022/C6/M ENERGIE/I1: Proiectul nr. 705 din mai 2022, Contract de finantare: Nr. 241/31.12.2023 Obiectivul general al proiectului are ca direcție principală valorificarea potenţialului energetic solar pentru producerea energiei regenerabile, prin implementarea unei capacităţi de producere a energiei electrice folosind panouri fotovoltaice cu o capacitate instalata de 0.54 MW. Astfel fiecare MWh produs prin sursă fotovoltaică permite evitarea răspândirii în atmosferă a 0,6177 tone CO2 (gaz responsabil pentru efectul de seră), rezultate din producerea unui MWh prin metoda tradițională termoelectrică. Obiective specifice ale proiectului:
                  • Dezvoltarea unei centrale electrice fotovoltaice cu o putere instalată de cca. 0,54 MW, cu ajutorul căreia să se asigure parțial necesarul de consum electroenergetic al companiei;
                  • Reducerea dependenței de resurse de energie primară importate, fosile, și diversificarea surselor de energie la nivel național și regional;
                  • Creşterea producţiei de energie electrică din surse regenerabile și generarea de beneficii de mediu prin reducerea corespunzătoare a poluării – reducerea emisiilor cu efecte de seră și astfel combaterea schimbărilor climatice;
                  • Creşterea ponderii energiei regenerabile în totalul consumului de energie primară, ca rezultat al investiţiilor de creştere a puterii instalate de producere a energiei electrice din surse regenerabile de energie solară.
                  Valoarea totală a proiectului este de 2.787.025,41 lei cu TVA, din care 2.343.715,48 fără TVA. Valoarea totală eligibilă este de 2.014.997,76 lei fără TVA din care valoarea maximă eligibilă nerambursabilă (valoare ajutor de stat solicitat) este de 1.410.498,44 lei fără TVA. Proiectul se implementează în județul Hunedoara, la sediul societății din Piața Iancu de Hunedoara, nr. 1, loc. Hunedoara. Data începerii proiectului este 01.01.2024 și se va finaliza până în data de 30.12.2024.   Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați. Project manager: Irina Hărău Telefon: +4025.420.7022 E-mail: [email protected]

                  „Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.”

                  „PNRR. Finanțat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGenerațieUE”

                  Adresa web program PNRR: https://mfe.gov.ro/pnrr/

                  Pagina facebook PNRR: https://www.facebook.com/PNRROficial/

                    Comunicat finalizare proiect CLARCONSULT ELITE S.R.L. – 158529

                                              Data: 30.12.2023

                                               Anunţ finalizare proiect: „Dezvoltarea activității societății Clarconsult Elite SRL”

                    CLARCONSULT ELITE S.R.L. anunţă finalizarea activităţilor proiectuluiDezvoltarea activității societății Clarconsult Elite SRL “, Cod SMIS 158529, finanțat în cadru POC –  Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 4 ”Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economie” și a priorității de investiții ”Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare” ale Programul Operational Competitivitate 2014-2020, de consolidare a poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19. Perioada de implementare a proiectului este de la data semnării contractului, la care se adaugă, dacă este cazul, şi perioada de desfăşurare a activităţilor proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanţare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor și nu va depăși data de 31.12.2023 și are o valoare totală de 1,155,731.79 lei, valoarea cofinanțării UE de 761,016.77 lei . Data de începere a proiectului: 15.12.2022. Data de finalizare a proiectului: 31.12.2023. Obiectivul principal al proiectului îl constituie consolidarea poziției pe piață a societății CLARCONSULT ELITE SRL, afectate de criza economică generată de pandemia de COVID-19. Rezultate așteptate ale proiectului sunt:
                    1. Documentație proiect elaborată:
                    – cerere de finanțare elaborată; – plan de afaceri elaborat; – alte documente elaborate pentru pregătirea proiectului.
                    1. Dotarea cu active corporale, inclusiv panouri fotovoltaice și pompă de căldura care se supun
                    prevederilor Anexei I din Propunerea de REGULAMENT DELEGAT AL COMISIEI (UE) de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului, precum: – 4 echipamente tehnologice (echipamente, utilaje și instalații de lucru) – 1 sistem fotovoltaic – 1 pompă de căldură
                    1. 3. Creșterea cifrei de afaceri în anul 3 de sustenabilitate cu 15,04% față de nivelul anului 2020.
                    Numărul de angajați în anul 3 de sustenabilitate va fi cel puțin egal ca cel din anul 2020, respectiv 2 angajați. Informaţii suplimentare se pot obţine la: CLARCONSULT ELITE S.R.L. Persoana de contact: OANA-CORINA CHELARU-POSTOLACHE, Administrator Telefon: 0728614164 Adresa de e-mail: [email protected]