sâmbătă, august 20, 2022

Business High-Tech: Aplicatiile mobile fac afacerile sa prospere

Potrivit Itstiri.ro, utilizatorii romani petrec in medie 3h si 23 de minute pe zi in aplicatii (comparativ cu 50 de minute pe web mobil si putin peste doua ore petrecute pe PC-uri).

Indiferent daca intentionati sa furnizati clientilor dumneavoastra de telefonie mobila cea mai buna experienta sau sa creati o afacere bazata pe aplicatii, sunteti pe drumul cel bun.

Descrierea ideii si analiza cerintelor sunt primele doua aspecte de la care ar trebui sa porneasca proiectul aplicatiei mobile.

Contactati o companie de dezvoltare software si furnizati o descriere generala a aplicatiei dumneavoastra. Costul unei aplicatii restaurant depinde de diferiti factori. Acestea includ tara in care externalizati serviciile sau produsele companiei, alegerea platformei, modelul de stabilire a preturilor, domeniul de activitate etc.

Impreuna cu dezvoltatorul web, veti alege platforma tinta. De regula, este Android si iOS, deci va trebui sa construiti doua aplicatii native pentru a va asigura o experienta perfecta pe mai multe dispozitive. De asemenea, trebuie sa decideti un model de stabilire a preturilor.

Proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor mobile sunt, de asemenea, de luat in calcul atunci cand doriti sa anticipati costurile si durata realizarii unei aplicatii mobile. Interfata cu utilizatorul (UI), parte a unei aplicatii este doar varful icebergului.

Logica aplicatiei mobile este activata de un server, care este construit cu tehnologii de dezvoltare web precum PHP, .Net, Ruby etc.

O aplicatie mobila excelenta este un set de module care pot fi dezvoltate si desfasurate independent.

Aceasta va cuprinde mai multe module cum ar fi comunicarea, caracteristicile sociale, platile, serviciul de livrare si gestionarea lantului.

De unde stiti ce functii se vor dovedi utile clientilor dumneavoastra? Puteti incepe cu un produs viabil minim (aka versiunea de baza a aplicatiei), dupa care puteti efectua teste si extinde setul de functii bazat pe feedback-ul utilizatorului.

Marketingul aplicatiilor mobile este, practic, miza tuturor eforturilor dumneavoastra si ale echipei de dezvoltatori web. Desi aplicatiile consuma acum peste 90% din timpul mobil total, majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri utilizeaza in mod regulat doar 30 de aplicatii.

Acestea includ Facebook si Instagram, jocuri pentru telefoane mobile, aplicatii educationale si instrumente de afaceri.

Ganditi-va la o caracteristica a aplicatiei care va va ajuta sa iesiti din competitie. Comercializarea unei aplicatii noi pe baza unui buget restrans reprezinta o adevarata provocare, insa rezultatele (financiare) pot fi extrem de satisfacatoare.

Recent
Te-ar putea interesa si