marți, mai 7, 2024

Bonami, campanie speciala de Sarbatori

Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni a lansat campanie speciala de Sarbatori “ Un Craciun doar al tau” si asteapta anul acesta, pentru sezonul festiv, vanzari in crestere cu 60% fata de anul trecut, si anume 30 de milioane de euro, din care 3 milioane de euro reprezinta cifra preconizata pentru piata din Romania.

Pavel Vopařil CEO Bonami, a precizat: „ Luand in considerare intreg sezonul toamna-iarna, ce include atat perioada Sarbatorilor, cat si evenimente speciale, cum sunt Black Friday sau Cyber Monday, piata din Romania reprezinta pentru noi 15% din vanzarile totale. De aceea ne-am pregatit temeinic, cu un stoc important. Momentan avem 400.000 de produse, urmand ca numarul sa creasca la 500.000, in perioada Sarbatorilor. Selectia include si 500 de obiecte decorative special alese pentru sezonul festiv.”

Anul acesta, compania a luat in considerare contextul cu totul exceptional in care se va desfasura sezonul Sarbatorilor. “ Ne asteptam la o crestere importanta a numarului de clienti ce cumpara online, pentru prima data. Marea majoritate se indreapta catre jucatorii de top, iar Bonami se plaseaza, cu siguranta, in aceasta categorie. De aceea suntem foarte optimisti cu privire la acest sezon.”, a mai mentionat Vopařil.

Pregatirile, atat din punct de vedere logistic, cat si al marketingului, au inceput inca din iulie, cand s-a decis strategia de comunicare si continutul campaniilor. Se preconizeaza ca stocul cu decoratiuni pentru Sarbatori sa fie epuizat pana la finalul sezonului.

Bonami este alaturi de clientii sai, indiferent ce planuri isi fac acestia de Sarbatori, intrucat fiecare petrece Craciunul intr-un mod personal si unic: unele persoane sunt singure, altele inconjurate de prieteni si familie, sau, dimpotriva, din diverse motive, nu sarbatoresc deloc. Este o ocazie pentru a cumpara cadouri, a petrece mai mult timp cu familia, o oportunitate pentru relaxare si calatorii sau cea mai stresanta perioada a anului.

Pavel Vopařil a precizat: “ Anul acesta am ales sa privim din alt unghi Craciunul. Sezonul festiv este un moment in care oamenii se simt sub presiune, atat financiar, cat si din punct de vedere al timpului sau al carierei. Ne-am dorit sa le fim alaturi, mai ales in situatia actuala. Mesajul nostru este ca poti sa nu ai bradul perfect, poti sa-ti cumperi chiar tie primul cadou de Craciun, este in regula daca Mos Craciun vine mai devreme sau daca optezi pentru un festin netraditional, deoarece este Craciunul tau si va fi minunat exact asa cum alegi tu sa fie. In acest context au fost create sloganurile pe care Bonami le foloseste in campaniile pentru Sarbatori: Si ce daca primul cadou pe care-l alegi e pentru tine? Si ce daca Mos Craciun vine mai devreme?”

Contrar tendintelor traditionale, de a impinge constant clientii sa cumpere cat mai mult in perioada Sarbatorilor, Bonami le propune o alta abordare: sa se bucure de campaniile inspirationale ce le ofera idei creative pentru a petrece Craciunul asa cum isi doresc, aceasta fiind adevarata magie a Craciunului. In perioada 19 octombrie- 20 decembrie Bonami deruleaza promotia de Craciun, prin care fiecare leu cheltuit va fi returnat sub forma de credit din 24 decembrie. Creditele sunt valabile pana pe 31 decembrie.

Recent
Te-ar putea interesa si