Deratizarea eficienta a spatiilor cu DDDNord
Cabinet de kinetoterapie – Energie si flux de miscare
Cabinet de kinetoterapie pentru tratamentul coloanei vertebrale
Spre deosebire de metodele conventionale de tratare a coloanei vertebrale si articulatiilor, atunci cand unui pacient intimidat i se recomanda tot felul de interventii externe, uneori foarte dure, (fie ca sunt medicamente, practici manuale sau o operatie chirurgicala), un cabinet de kinetoterapie creeaza conditii pentru activitatea activa a pacientului insusi, in beneficiul sanatatii sale. Tratamentul medicamentos al coloanei vertebrale nu elimina cauzele bolii si, in marea majoritate a cazurilor, suprima doar sindromul durerii. Pentru a alege un tratament adecvat si a scapa de boala, ar trebui sa intelegi ca tratamentul bolilor sistemului musculo-scheletic este posibil doar prin crearea conditiilor necesare pentru functionarea deplina a muschilor. Aceasta sunt sursa de nutritie a coloanei vertebrale, articulatiilor si oaselor.Sisteme de miscari impecabile
La un cabinet de kinetoterapie sunt dezvoltate si testate clinic sisteme de miscari impecabile din punct de vedere biomecanic, a caror implementare este in conformitate cu principiul secventei si gradualitatii, care duce in final la restabilirea completa a functiilor articulatiilor, organelor si sistemelor corpului uman, pana la recuperarea completa. Tratamentul coloanei vertebrale si tratamentul articulatiilor se poate face cu ajutorul kinetoterapiei. Lipsa de mobilitate, schimba starea muschilor, ceea ce duce la atrofiere, care, la randul sau, incalca sistemul de nutritie comuna prin fluxul sanguin.Proteinele create de Dorian Yates: ShadoWhey
Dorian Yates ShadoWhey
Bogat în mod natural în aminoacizi BCAA și glutamina, Dorian Yates ShadoWhey se digeră rapid și este un shake proteic ideal post antrenament pentru o refacere musculară rapidă și creștere în masă musculară de calitate. Shadowhey este un concentrat proteic din zer de cea mai bună calitate, conținând 23 de grame de proteine/cupa (30g), lucru ce se traduce in aproximativ intr-o concentratie proteica de 77%. Pe piata exista multe alte protein mai concentrate ca si raport. Insa aceasta compozitie vine cu nenumarate enzime ce ajuta digestia si absorptia proteinelor. Enzime necesare pentru cresterea masei si a fortei. Aspecte cheie: • 22 g de proteine per portie • 5.4 g de BCAA per portie • promoveaza cresterea in masa musculara • grabeste procesul de refacere musculara • are un gust delicios • sarac in grasimi si zaharuri.Dorian Yates ShadoWhey Isolate
Dorian Yates ShadoWhey Isolate este o proteina low-carb, cu o concentratie de 87% protein obtinute prin microfiltrare si hidrolizare; variant low-carb a ShadoWhey-ului clasic. Proteina este foarte bogata in mod natural in BCAA si Glutamina, iar datorita proceselor de microfiltrare aceasta proteina se absoarbe complet in circa 30 minute de la ingerare. Aromele deosebite si designul premium al cutieti scot in evidenta produsul. 8 arome sunt disponibile pe ProteinOutlet.ro. Aspecte cheie:- 26 g proteine
- 0 g grăsime;
- 0 g zahăr.
Sun Plaza reinventează shopping-ul cu o aplicație AR
Centrul Comercial Sun Plaza a devenit primul mall din România care le oferă clienților săi o aplicație bazată pe realitatea augmentată. Aplicația Sun Plaza include jocul Sun Treasure, prin intermediul căruia clienții mallului au parte de o aventură cu multe premii atunci când se plimbă pe culoarele acestuia sau intră în magazinele partenere.
Sun Plaza continuă să inoveze odată cu lansarea noii sale aplicații. Având același nume ca mall-ul din sudul Bucureștiului, aplicația Sun Plaza își invită oaspeții în realitatea augmentată a jocului Sun Treasure. Acesta presupune căutarea unor monede de aur care se transformă apoi în premii. Experiența de cumpărături devine în acest fel mult mai interactivă și mai distractivă, dar și mai profitabilă. Cei care trăiesc aventura Sun Treasure pot câștiga oricând unul dintre cele 20.000 de premii puse în joc.
Odată luat startul, începe o aventură unică, plină de imprevizibil care îi va ține pe jucători conectați în realitatea augmentată. Pentru început, trebuie urmate indiciile date. Detectorul din aplicație va semnala de fiecare dată când unul dintre cele cinci tipuri de cufere se află în apropiere.
Aplicația este programată astfel încât să ofere trasee diferite celor care urmează indiciile.
După ce găsește locul în care se află cufărul, jucătorul va aduna monedele. Pentru ca jocul să fie și mai dinamic, au fost introduși în poveste crabii. Aceștia au rolul de a face un pic mai dificilă misiunea celor care încearcă să colecteze monedele de aur.
Atunci când un jucător are destule monede, le poate folosi pentru a primi noi indicii, pentru a juca la automatul de premii sau a deveni celebru în Galeria Vedetelor.
Premiul câștigat la Automat poate fi solicitat de către utilizatorul aplicației la Info Point, de unde poate fi și ridicat. În cazul premiilor oferite de unul dintre cei peste 40 de retaileri parteneri, câștigătorul va primi un voucher în baza căruia acestea pot fi răscumpărate direct din magazin.
Cafea, popcorn, înghețată, articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, cosmetice, parfumerie și chiar electronice sunt doar o parte din tipurile de premii puse în joc.
Sun Plaza devine astfel primul mall din România care dezvoltă o aplicație AR, păstrând stilul de comunicare inedit și fresh pe care l-a abordat în ultimii ani. Aplicația Sun Plaza poate fi decărcată atât din Google Play Store pentru utilizatorii de Android, cât și din AppStore pentru cei care folosesc terminale iPhone.
Sun Plaza le mai oferă celor care o utilizează calendarul evenimentelor din mall, o secțiune în care se pot vedea în permanență reducerile oferite de magazinele partenere, programul Cinema City și alte informații utile.
Aplicația beneficiază de o amplă campanie de promovare care include comunicare în digital prin intermediul a cinci influenceri, radio, cinema și OOH.
”Ne place să credem că suntem un centru comercial care are o legătură specială cu vizitatorii săi, iar acest proiect o concretizează și o face mai puternică. Jocul Sun Treasure înseamnă interacțiune, distracție și chiar un pic de adrenalină, ceea ce le aduce oaspeților noștri o experiență de cumpărături inedită, nemaiîntâlnită în acest moment în România. Noua aplicație Sun Plaza este încă o dovadă a faptului că inovăm în permanență pentru a oferi celor care ne vizitează momente cu adevărat deosebite. Ne mândrim că suntem primul mall din România care lansează o aplicație bazată pe realitatea augmentată, ceea ce arată încă o dată deschiderea pe care o avem pentru noile tehnologii și interesul evident de a crea noi modele de shopper experience.”, a declarat reprezentantul Sun Plaza.
Utilizatorii de Android pot descărca aplicația Sun Plaza de aici, iar cei de iPhone accesând link-ul de aici.
Pentru mai multe informații legate de noua aplicație Sun Plaza, inclusiv tutoriale și lista completă de caracteristici, vizitați site-ul www.sunplaza.ro/suntreasure.
Sindromul Burnout nu ocoleste joburile online!
Despre Burnout la locul de munca: Epuizarea trece dincolo de online
Companiile care activeaza in online trebuie sa se gandeasca la construirea de echipe diferite, dar sa favorizeze inclusiv incluziunea din prima zi. Primul si cel mai important lucru este sa intelegem ca reprezentarea este nuantata. Fie ca te gandesti la asta din perspectiva angajarii si a diversitatii sau din perspectiva incluziunii interne, unul dintre lucrurile la care oamenii nu se gandesc adesea sunt experientele invizibile – fie ca este vorba despre fondul socioeconomic al cuiva, capacitatea lor, accesul lor, experientele familiale. Depunerea reprezentarilor nu provine doar din lipsa altor oameni din acel mediu particular, dar provine si din lipsa sistemelor. Lucruri precum grupurile de afinitate la locul de munca, sponsorizarea, mentoratul, crearea de locuri in cadrul companiei sau conectarea oamenilor cu altii din afara companiei unde simt ca pot merge daca experimenteaza ceva pe care il pot simti pentru ca sunt singurii care experimenteaza acest lucru. De asemenea, intentia nu are intotdeauna un impact egal. Multi lideri au intentii cu adevarat mari, dar, din pacate, nu vedem acest impact nici asupra numerelor – in ceea ce priveste reprezentarea si diversitatea -, nici in ceea ce priveste modul in care oamenii se simt, de fapt. Asa ca este bine ca lider sa ceri ajutor si sa ai doar resurse exterioare. Oricat de mult s-ar putea sa aveti intentii mari, daca asta nu se traduce prin impact, trebuie sa incercati altceva. Este vorba doar de granite si spatii – gasirea spatiului tau sigur unde poti merge daca ai nevoie de sprijin, fie ca este vorba de oameni care sunt ca tine intr-un grup de afinitate sau poate fi un aliat, cineva care nu este ca tine dar este capabil sa comunice oamenilor care sunt ca ei, ca ei pot fi mai multi in majoritate. Un alt lucru este sa va cunoasteti semnele de avertizare. Sa zicem ca participi la un festival si stii ca acolo vor veni multi oameni care nu sunt ca tine. Este vorba despre intelegerea limitelor pe care doriti sa le setati odata ce incepeti sa cunoasteti acel semn de avertizare. Daca deja te simti inconfortabil, s-ar putea sa fie ceva la care nu vrei sa mergi. Sau daca va simtiti putin inconfortabil, puteti stabili limite.Speakeri de renume mondial au fost împreună la Conferința Great People Inside: Visionary HR din 9-10 Octombrie 2019 de la Hotel Kronwell Brașov
Top 3 motive pentru care merita sa achizitionezi in toamna aceasta o soba pe lemne
O soba poate pune in scena un design exclusivist
Desi sunt piese arhitecturale cu care ne-am obisnuit inca din copilarie, daca am copilarit la tara, modelele reinventate au o importanta functie stilistica azi. Design-ul impresionant pe care reusesc sa il puna in scena se poate adapta, atat unei amenajari rustice, cat si unui spatiu decorat in stil modern. Nu minimaliza influenta de ordin stilistic pe care o pot crea sobele moderne. Daca vrei sa schimbi aspectul unui living lipsit de personalitate, instalarea unei sobe se potriveste la fix. Un astfel de element de decor se va dovedi o investitie extrem de buna, mai ales ca te vei putea folosi si de rolul functional de care vei beneficia.O soba este o sursa eficienta de incalzire, creste valoarea termica a locuintei
Chiar daca ai deja o sursa principala de caldura, o soba te va ajuta, simultan, pe doua planuri. Pe de o parte, sa economisesti considerabil, iar – pe de cealalta parte – sa cresti valoarea termica a locuintei. O soba creeaza un mediu placut, iar mirosul lemnelor arse te va trimite cu gandul la copilaria in casa bunicilor. Sobele pe lemn, placate la interior cu samota sau cu termota, vor avea un randament termic mai bun si te vor ajuta sa economisesti combustibil. Poti alege un model din fonta sau din otel, dar trebuie sa te asiguri ca soba va fi instalata in mod profesionist, astfel incat sa eviti pe deplin orice fel de risc.O soba pe lemne poate fi o solutie eco-friendly de incalzire
Spre deosebire de alte sisteme de generare a caldurii, sobele moderne performante, placate la interior cu samota, nu emana gaze toxice. Lemnul, in sine, este considerat o varianta ecologica, intrucat – atunci cand arde – nu emana dioxid de carbon suplimentar in mediul inconjurator. Mai mult, spre deosebire de energia electrica sau gaz, combustibilul lemnos este si mai avantajos din punct de vedere al investitiei. Asigura-te ca ai o soba care ofera randament termic si vei economisi considerabil, in acelasi timp. Pentru asta, merita sa apelezi la sfatul expertilor din domeniu, pentru a alege cel mai bun model de pe piata de sobe pe lemne.Merita sa cumperi o soba pe lemne de la Seminee-expert.ro
Vrei o soba WOW, atat din punct de vedere functional, cat si estetic? Atunci fa achizitia de la cei mai apreciati experti din Romania: Seminee-expert.ro. O echipa tanara, dar extrem de pregatita, te asteapta in acest magazin care tine pasul cu toate inovatiile si tendintele din domeniu. Lideri pe piata semineelor si a sobelor, echipa Seminee-expert.ro are o experienta de peste 10 ani in industrie, si te poti baza pe ea pentru cele mai bune sfaturi de achizitie, instalare si mentenanta. Date de contact Tel: +4 0721 280 587 / +4 0784 292 820 / +4 0744 207 437 Fax: +4 031 8169286 E-mail: [email protected]Adu calitatea la tine acasa cu lenjerii de pat Pucioasa!
Cel mai dulce somn e cu lenjerii de pat Pucioasa!
Daca nu ne credeti pe cuvant, puteti sa incercati. Transportul este gratuit, iar returul se face foarte usor. Insa chiar nu credem ca este cazul. Multi dintre clientii care au achizitionat astfel de produse s-au aratat a fi foarte multumiti de calitatea acestor lenjerii de pat din bumbac romanesti. Ba mai mult, sunt persoane care au mai comandat si alte tipuri de asternuturi de la noi. Daca nu credeti, puteti intra pe site-ul magazinului nostru online de textile sau pe pagina oficiala de facebook. Recenziile clientilor multumiti despre lenjerii de pat din Romania le veti putea observa destul de rapid. Cu alte cuvinte, oamenii au ramas fideli tesaturilor fabricate in orasul romanesc Pucioasa pentru ca le-a satisfacut intotdeauna toate nevoile. Datorita faptului ca sunt lenjerii de pat Pucioasa din bumbac romanesti, cumparatorii au avut mai multa incredere in produsele pe care le cumpara. Deci, fara indoiala micii distribuitori de asternuturi furnizate de fabrica Ralex de la Pucioasa merita toata increderea.De unde poti achizitiona aceste asternuturi pentru dormitor?
Patone este un magazin online de unde puteti cumpara cele mai bune si mai ieftine lenjerii de pat de pe piata. Veti gasi lenjerii de pat din bumbac, din bumbac satinat, 3D, Cocolino si toate lenjeriile sunt Fabricate in Romania. Pentru mai multe informatii va asteptam pe www.patone.ro sau la numarul de telefon: 0726513956 .Comitetul Național Paralimpic lansează campania „Cunoaște-ți campionii!” alături de JYSK
Campania „Cunoaște-ți campionii!” își propune să aducă în fața publicului sportivii paralimpici care luptă pentru calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020, sau la alte competiții importante, cum ar fi campionatele mondiale sau europene.
După succesul campaniei #Nicioscuză, din 2018, prin care au motivat oamenii să facă sport folosind ca principal argument poveștile a trei sportivi cu dizabilități, Comitetul Național Paralimpic și JYSK vor acum să aducă în lumina reflectoarelor oamenii care luptă cu îndârjire zi de zi pentru a se califica la Jocurile Paralimpice de la Tokyo ori la alte competiții majore, sportivii cu dizabilități.
Odată cu startul campaniei, Comitetul Național Paralimpic Român își lansează și noul site, www.ParalimpicRomania.ro, prin intermediul căruia publicul larg va fi ținut la curent cu evoluția sportivilor paralimpici la competițiile naționale și internaționale.
Protagoniștii campaniei sunt patru dintre cei mai buni sportivi paralimpici din țara noastră, Alex Bologa, Octavian Tucaliuc, Florentina Hrișcu și Ciprian Anton, și echipa de goalball a României.
Alex Bologa are 23 de ani și este singurul judoka din România cu deficiență totală de vedere. Dorința de victorie a lui Alex a fost însă mai puternică decât orice neajuns. În 2016 a devenit medaliat cu bronz la Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro. De asemenea, este dublu campion european și numărul 1 în clasamentul mondial la categoria sa de greutate, 60 de kilograme.
Octavian Tucaliuc este un atlet cu deficiență de vedere. La cei 24 de ani ai săi, este unul dintre cei mai valoroși sportivi cu dizabilități din România. Octavian este medaliat cu bronz la săritura în lungime, la grand prix-ul de la Dubai din 2017 și a ajuns până pe locul 7 în clasamentul mondial la aruncarea suliței.
Florentina Hrișcu are 42 de ani și este o atletă cu deficiență motrică. Florentina ar putea ajunge anul viitor la a doua Paralimpiadă consecutivă după cea de la Rio de Janeiro, din 2016, unde a participat la proba de aruncare cu discul.
Ciprian Anton are 39 de ani. Este campion național la tenis în scaun rulant și primul antrenor de tenis în scaun rulant din România. La doar un an după ce s-a apucat de tenis, Ciprian a ajuns cel mai bun din țară.
Toți patru sunt sportivi care fac eforturi substanțiale zi de zi pentru a se păstra în elită, iar Comitetul Național Paralimpic și JYSK doresc să îi aducă în prim-plan și invită iubitorii sportului să îi susțină în competiții.
Astfel, JYSK România, retailerul scandinav de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă, își anunță și anul acesta într-un mod inedit susținerea pentru Comitetul Național Paralimpic.
„Atunci când am început colaborarea cu sportivii paralimpici am aflat că foarte mulți dintre ei au rezultate extrem de bune la nivel internațional, că reprezintă cu succes România, reușesc să ridice steagul țării noastre la concursuri de anvergură și să aducă acasă medalii valoroase. Credem că munca și rezultatele lor merită să fie cunoscute de public, mai ales că mulți dintre ei au niște povești foarte emoționante, de adevărați învingători. Prin campania “Cunoaște-ți campionii!” și prin intermediul noului site al Comitetului Paralimpic Român îi invităm pe români să afle poveștile sportivilor paralimpici și să îi susțină în drumul lor către Jocurile Paralimpice de la Tokyo”, a spus Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
Sally Wood Lamont, Președintele Comitetului Național Paralimpic, a completat: „Suntem încântați de noul website al Comitetului Național Paralimpic, proiectat de profesioniști într-un mod care oferă sportivilor paralimpici cea mai bună vizibilitate. Totodată, publicul are oportunitatea de a vedea cât de mult muncesc sportivii paralimpici, nu doar pentru a se califica la Paralimpiada de la Tokyo, cât și pentru Campionatele Europene și Mondiale în zece sporturi. Calea unui atlet către Tokyo și alte campionate majore nu este una ușoară: dedicarea, motivația, talentul și antrenamentul intens sunt necesare, însă sportivii paralimpici trebuie să-si depășească dizabilitățile pentru a-și realiza visurile. JYSK este sponsorul nostru principal, dar, mai mult decât atât, ne ajută să ne promovăm sportivii și să folosim comunicarea și canalele media într-un mod în care nu am reușit până acum. Mulțumesc, JYSK! ”.
JYSK România a devenit sponsorul oficial al Comitetului Național Paralimpic în iulie 2017, semnând un contract pe trei ani. Anul următor, compania și-a dublat sprijinul acordat sportivilor cu dizabilități, donând 400.000 de lei anual către Comitetul Național Paralimpic Român.
În Danemarca, JYSK susține sportivii cu dizabilități de 30 de ani, încă din anul 1989. Sprijinirea sportivilor paralimpici este principala direcție CSR a grupului. JYSK susține sportivii paralimpici în Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Republica Cehă, Slovacia și România.
Despre Comitetul Național Paralimpic
Misiunea Comitetului Național Paralimpic Român este de a face cunoscut sportul paralimpic ca mod de reintegrare socială, având în vedere beneficiile sportului în general – antrenarea reflexelor, a forței corpului și a puterii de concentrare.
Istoria Comitetului începe în decembrie 1990, când un grup de inițiativă format din persoane cu afinitați pentru activitatea sportivă a persoanelor cu handicap s-a constituit în grupul fondatorilor Federației Române a Sportului pentru Handicapați, cum s-a numit federația noastră la începuturile sale.
În anul 2009 a fost aprobată schimbarea denumirii Federației Române a Sportului pentru Persoane cu Handicap în Comitetul Național Paralimpic. Denumirea sa în afara teritoriului României este: National Paralympic Committee, Romania.
Printre obiectivele Comitetului se numără promovarea sportului paralimpic în România, asigurarea șanselor și sprijin financiar egale între sportivii cu dizabilități și cei fără dizabilități, încurajarea tinerilor cu dizabilități de a practica un sport.
DESPRE JYSK
Grupul danez JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa și este deținut de familia fondatorului său, Lars Larsen. În prezent, JYSK are peste 2800 de magazine în 52 de țări de pe trei continente, Europa, Asia și America de Nord.
Lars Larsen a deschis primul magazin JYSK în anul 1979 în Aarhus, al doilea oraș ca mărime din Danemarca. De-a lungul anilor, Casa Regală a Danemarcei a fost un client fidel al companiei, reputația JYSK crescând în acest fel și mai mult, mai ales că Majestatea Sa Regina Danemarcei i-a oferit permisiunea de a utiliza titulatura de Furnizor al Casei Regale a Danemarcei. JYSK are în acest moment peste 23.000 de angajați și o cifră anuală de afaceri de 4,25 miliarde de euro. Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia și semnifică în limba daneză calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 78 de magazine în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgoviște, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Mediaș, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Hunedoara sau Balș.
Pentru mai multe detalii:
Raluca Dascălu Communications and PR Manager JYSK România M: +40721-509-599 Email: [email protected]