Deratizarea eficienta a spatiilor cu DDDNord

0
Cu o experienta de peste 9 ani in sfera serviciilor de Deratizare, Dezinsectie, Dezinfectie, DDDNord este compania cu cea mai mare expansiune, ajungand in acest moment una din cele mai de succes companii care activeaza in aria serviciilor DDD. Firma DDDNord este o companie 100% autorizata din Bucuresti, care are un personal calificat, ce detine atestate profesionale. Calitatea serviciilor oferite se vede prin numarul clientilor, dar si prin scrisorile de recomandare primite de la acestia, prin care atesta profesionalismul si calitatea serviciilor executate. Substantele utilizate sunt unele atestate si autorizate de Ministerul Sanatatii, care ofera o eficienta sporita fata de substantele intalnite in comert. Acestea sunt unele care ofera siguranta oamenilor, dar si animalelor, ele actionand doar contra daunatorilor.

Deratizarea profesionala alaturi de DDDNord

Daca ai nevoie de o deratizare profesionala in Bucuresti, care sa aduca rapid rezultate dorite, poti apela cu incredere la acesta companie autorizata. Procesul de deratizare este unul executat cu atentie si incepe cu o etapa esentiala de analiza, in care spatiul contaminat este inspectat in detaliu pentru a identifica gradul de infestare, dar si anumite zone cheie din care se hranesc rozatoarele sau prin care migreaza. Acesta etapa este foarte importanta pentru ca o familie de rozatoare poate avea pana la 200 de indivizi, asadar acolo unde este prezent un soarece sau un sobolan, cu siguranta exista o intreaga familie. Deratizarea continua cu plasarea unor cutii speciale din plastic, 100% securizare, in care pot patrunde cu usurinta rozatoare si se pot hranii cu substanta speciala aleasa pentru deratizare. Aceste momeli sunt unele care au un efect intarziat asupra rozatoarelor, ele mor la aproximativ 24 de ore dupa momentul in care s-au hranit. Acest efect intarziat este foarte important deoarece daca un soarece sau sobolan moare langa momeala, ceilalti daunatori nu se vor mai hrani din locul respectiv. Foarte important de stiut de catre clienti este faptul ca chiar daca apeleaza la companie profesionala, cu personal calificat, care utilizeaza substante puternice, curatenia spatiului este cea care ajuta cel mai mult in eliminarea completa a rozatoarelor. In acest sens, orice deseuri trebuie eliminate, iar spatiile de depozitare a gunoiului trebuie securizat astfel incat niciun daunator sa nu poata patrunde.

Costul unei lucrari de deratizare

Important pentru orice client este pretul unei lucrari de deratizare, insa companiile se feresc sa ofere o estimare fara a cunoaste mai atent problema cu care se confrunta. Marimea spatiului, tipul spatiului, gradul de infestare sau tipurile de daunatori prezenti sunt doar cateva dintre cele mai importante aspecte pe baza carora se calculeaza pretul serviciilor de deratizare.

Cabinet de kinetoterapie – Energie si flux de miscare

Ai durere constanta de spate, radiculita, hernie intervertebrala, scolioza, durere si mobilitate limitata la nivelul articulatiilor? De ce sa mergi la un cabinet de kinetoterapie si sa nu optezi pentru medicatie si chirurgie? Practica de lunga durata arata ca sistemul musculo-scheletic, conceput pentru sustinere si miscare, nu poate fi vindecat prin stare de letargie, pastile si operatii. Este posibila tratarea eficienta a coloanei vertebrale si tratarea articulatiilor fara interventii chirurgicale si medicamente. Timp de multi ani, problemele de tratare a bolilor sistemului musculo-scheletice au fost rezolvate cu succes in cabinete de kinetoterapie care lucreaza dupa metode profesionale. Tratamentul conform sistemului sau unic – fara medicamente si operatii – permite oamenilor sa-si recapete o calitate demna de viata si sa-si restituie capacitatea de munca completa.

Cabinet de kinetoterapie pentru tratamentul coloanei vertebrale

Spre deosebire de metodele conventionale de tratare a coloanei vertebrale si articulatiilor, atunci cand unui pacient intimidat i se recomanda tot felul de interventii externe, uneori foarte dure, (fie ca sunt medicamente, practici manuale sau o operatie chirurgicala), un cabinet de kinetoterapie creeaza conditii pentru activitatea activa a pacientului insusi, in beneficiul sanatatii sale. Tratamentul medicamentos al coloanei vertebrale nu elimina cauzele bolii si, in marea majoritate a cazurilor, suprima doar sindromul durerii. Pentru a alege un tratament adecvat si a scapa de boala, ar trebui sa intelegi ca tratamentul bolilor sistemului musculo-scheletic este posibil doar prin crearea conditiilor necesare pentru functionarea deplina a muschilor. Aceasta sunt sursa de nutritie a coloanei vertebrale, articulatiilor si oaselor.

Sisteme de miscari impecabile

La un cabinet de kinetoterapie sunt dezvoltate si testate clinic sisteme de miscari impecabile din punct de vedere biomecanic, a caror implementare este in conformitate cu principiul secventei si gradualitatii, care duce in final la restabilirea completa a functiilor articulatiilor, organelor si sistemelor corpului uman, pana la recuperarea completa. Tratamentul coloanei vertebrale si tratamentul articulatiilor se poate face cu ajutorul kinetoterapiei. Lipsa de mobilitate, schimba starea muschilor, ceea ce duce la atrofiere, care, la randul sau, incalca sistemul de nutritie comuna prin fluxul sanguin.

Proteinele create de Dorian Yates: ShadoWhey

0
ShadoWheyPiata suplimentelor este plina cu branduri ce au o greutate mare, insa acestea ies in mare de pe aceeasi usa de fabrica si au o compozitie similara. Acest lucru nu se aplica pentru DY Nutrition. Insusi Dorian Yates a stat la baza creeri formulelor, si acest lucru se poate vedea. De la Gainerul Game Changer Mass fara creatina, ce este gandit sa se ia in paralel cu un izolat proteic, pana la creatina cu arome si citrulina. Proteine ShadoWhey si ShadoWhey Isolate:

Dorian Yates ShadoWhey

Bogat în mod natural în aminoacizi BCAA și glutamina, Dorian Yates ShadoWhey se digeră rapid și este un shake proteic ideal post antrenament pentru o refacere musculară rapidă și creștere în masă musculară de calitate. Shadowhey este un concentrat proteic din zer de cea mai bună calitate, conținând 23 de grame de proteine/cupa (30g), lucru ce se traduce in aproximativ intr-o concentratie proteica de 77%. Pe piata exista multe alte protein mai concentrate ca si raport. Insa aceasta compozitie vine cu nenumarate enzime ce ajuta digestia si absorptia proteinelor. Enzime necesare pentru cresterea masei si a fortei. Aspecte cheie: • 22 g de proteine per portie • 5.4 g de BCAA per portie • promoveaza cresterea in masa musculara • grabeste procesul de refacere musculara • are un gust delicios • sarac in grasimi si zaharuri.

Dorian Yates ShadoWhey Isolate

Dorian Yates ShadoWhey Isolate este o proteina low-carb, cu o concentratie de 87% protein obtinute prin microfiltrare si hidrolizare; variant low-carb a ShadoWhey-ului clasic. Proteina este foarte bogata in mod natural in BCAA si Glutamina, iar datorita proceselor de microfiltrare aceasta proteina se absoarbe complet in circa 30 minute de la ingerare. Aromele deosebite si designul premium al cutieti scot in evidenta produsul. 8 arome sunt disponibile pe ProteinOutlet.ro. Aspecte cheie:
  • 26 g proteine
  • 0 g grăsime;
  • 0 g zahăr.
FOLOSESTE CUPONUL DE REDUCERE DY12 PENTRU 12% REDUCERE LA TOATA GAMA DORIAN YATES PE PROTEINOUTLET.RO

Sun Plaza reinventează shopping-ul cu o aplicație AR

Centrul Comercial Sun Plaza a devenit primul mall din România care le oferă clienților săi o aplicație bazată pe realitatea augmentată. Aplicația Sun Plaza include jocul Sun Treasure, prin intermediul căruia clienții mallului au parte de o aventură cu multe premii atunci când se plimbă pe culoarele acestuia sau intră în magazinele partenere.

Sun Plaza continuă să inoveze odată cu lansarea noii sale aplicații. Având același nume ca mall-ul din sudul Bucureștiului, aplicația Sun Plaza își invită oaspeții în realitatea augmentată a jocului Sun Treasure. Acesta presupune căutarea unor monede de aur care se transformă apoi în premii. Experiența de cumpărături devine în acest fel mult mai interactivă și mai distractivă, dar și mai profitabilă. Cei care trăiesc aventura Sun Treasure pot câștiga oricând unul dintre cele 20.000 de premii puse în joc.

Odată luat startul, începe o aventură unică, plină de imprevizibil care îi va ține pe jucători conectați în realitatea augmentată. Pentru început, trebuie urmate indiciile date. Detectorul din aplicație va semnala de fiecare dată când unul dintre cele cinci tipuri de cufere se află în apropiere.

Aplicația este programată astfel încât să ofere trasee diferite celor care urmează indiciile.   

După ce găsește locul în care se află cufărul, jucătorul va aduna monedele. Pentru ca jocul să fie și mai dinamic, au fost introduși în poveste crabii. Aceștia au rolul de a face un pic mai dificilă misiunea celor care încearcă să colecteze monedele de aur.   

Atunci când un jucător are destule monede, le poate folosi pentru a primi noi indicii, pentru a juca la automatul de premii sau a deveni celebru în Galeria Vedetelor.

Premiul câștigat la Automat poate fi solicitat de către utilizatorul aplicației la Info Point, de unde poate fi și ridicat. În cazul premiilor oferite de unul dintre cei peste 40 de retaileri parteneri, câștigătorul va primi un voucher în baza căruia acestea pot fi răscumpărate direct din magazin.

Cafea, popcorn, înghețată, articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, cosmetice, parfumerie și chiar electronice sunt doar o parte din tipurile de premii puse în joc.

Sun Plaza devine astfel primul mall din România care dezvoltă o aplicație AR, păstrând stilul de comunicare inedit și fresh pe care l-a abordat în ultimii ani. Aplicația Sun Plaza poate fi decărcată atât din Google Play Store pentru utilizatorii de Android, cât și din AppStore pentru cei care folosesc terminale iPhone.

Sun Plaza le mai oferă celor care o utilizează calendarul evenimentelor din mall, o secțiune în care se pot vedea în permanență reducerile oferite de magazinele partenere, programul Cinema City și alte informații utile.

Aplicația beneficiază de o amplă campanie de promovare care include comunicare în digital prin intermediul a cinci influenceri, radio, cinema și OOH.

Ne place să credem că suntem un centru comercial care are o legătură specială cu vizitatorii săi, iar acest proiect o concretizează și o face mai puternică. Jocul Sun Treasure înseamnă interacțiune, distracție și chiar un pic de adrenalină, ceea ce le aduce oaspeților noștri o experiență de cumpărături inedită, nemaiîntâlnită în acest moment în România. Noua aplicație Sun Plaza este încă o dovadă a faptului că inovăm în permanență pentru a oferi celor care ne vizitează momente cu adevărat deosebite. Ne mândrim că suntem primul mall din România  care lansează o aplicație bazată pe realitatea augmentată, ceea ce arată încă o dată deschiderea pe care o avem pentru noile tehnologii și interesul evident de a crea noi modele de shopper experience.”,  a declarat reprezentantul Sun Plaza.

Utilizatorii de Android pot descărca aplicația Sun Plaza de aici, iar cei de iPhone accesând link-ul de aici.

Pentru mai multe informații legate de noua aplicație Sun Plaza, inclusiv tutoriale și lista completă de caracteristici, vizitați site-ul www.sunplaza.ro/suntreasure.

Sindromul Burnout nu ocoleste joburile online!

Joburile momentului ii supun pe reprezentantii generatiei Millennials sindromului Burnout, un fenomen tot mai intalnit si raspandit la nivel mondial. Specialistii sustin ca Burnout este un sindrom medical aparut in urma stresului cronic la locul de munca, ce nu a fost gestionat cu succes. Dar exista o forma mai specifica de Burnout care a atras mult mai putin atentia, una definita de sentimente de epuizare.

Despre Burnout la locul de munca: Epuizarea trece dincolo de online

Companiile care activeaza in online trebuie sa se gandeasca la construirea de echipe diferite, dar sa favorizeze inclusiv incluziunea din prima zi. Primul si cel mai important lucru este sa intelegem ca reprezentarea este nuantata. Fie ca te gandesti la asta din perspectiva angajarii si a diversitatii sau din perspectiva incluziunii interne, unul dintre lucrurile la care oamenii nu se gandesc adesea sunt experientele invizibile – fie ca este vorba despre fondul socioeconomic al cuiva, capacitatea lor, accesul lor, experientele familiale. Depunerea reprezentarilor nu provine doar din lipsa altor oameni din acel mediu particular, dar provine si din lipsa sistemelor. Lucruri precum grupurile de afinitate la locul de munca, sponsorizarea, mentoratul, crearea de locuri in cadrul companiei sau conectarea oamenilor cu altii din afara companiei unde simt ca pot merge daca experimenteaza ceva pe care il pot simti pentru ca sunt singurii care experimenteaza acest lucru. De asemenea, intentia nu are intotdeauna un impact egal. Multi lideri au intentii cu adevarat mari, dar, din pacate, nu vedem acest impact nici asupra numerelor – in ceea ce priveste reprezentarea si diversitatea -, nici in ceea ce priveste modul in care oamenii se simt, de fapt. Asa ca este bine ca lider sa ceri ajutor si sa ai doar resurse exterioare. Oricat de mult s-ar putea sa aveti intentii mari, daca asta nu se traduce prin impact, trebuie sa incercati altceva. Este vorba doar de granite si spatii – gasirea spatiului tau sigur unde poti merge daca ai nevoie de sprijin, fie ca este vorba de oameni care sunt ca tine intr-un grup de afinitate sau poate fi un aliat, cineva care nu este ca tine dar este capabil sa comunice oamenilor care sunt ca ei, ca ei pot fi mai multi in majoritate. Un alt lucru este sa va cunoasteti semnele de avertizare. Sa zicem ca participi la un festival si stii ca acolo vor veni multi oameni care nu sunt ca tine. Este vorba despre intelegerea limitelor pe care doriti sa le setati odata ce incepeti sa cunoasteti acel semn de avertizare. Daca deja te simti inconfortabil, s-ar putea sa fie ceva la care nu vrei sa mergi. Sau daca va simtiti putin inconfortabil, puteti stabili limite.

Speakeri de renume mondial au fost împreună la Conferința Great People Inside: Visionary HR din 9-10 Octombrie 2019 de la Hotel Kronwell Brașov

Conferința Great People InsideÎntr-o lume tot mai complexă, aflată în continuă schimbare, în care digitalizarea, inteligența artificială (AI), învățarea automată și tehnologiile actuale schimbă profund practicile de management al resurselor umane și rolurile în cadrul forței de muncă, granița dintre tehnologie și oameni a devenit din ce în ce mai subțire. Viitorul muncii va fi modelat de două forțe inevitabile și puternice: adoptarea, în continuă creștere, a mașinilor inteligente și viitorul parteneriat dintre oameni și mașini. Stabilirea unui echilibru între cele doua forțe va reprezenta cea mai mare oportunitate, dar și provocare pentru organizații. Recrutarea pe baza datelor și algoritmilor poate avea un impact pozitiv și semnificativ asupra strategiilor de management al talentelor și a performanței în afaceri, însă utilizarea inteligenței artificiale atrage cu sine și multe provocări. Etica din spatele algoritmilor folosiți în recrutare a devenit în ultimii ani, un subiect foarte dezbătut. Introducerea conceptului AI bias „prejudecata”  inteligenței artificiale, precum și a mecanismelor de salvgardare pentru a evita discriminările legate de gen, rasă, vârstă, cultură și etnie, în procesele de evaluare și recrutare a candidaților, delimitarea engagement-ului de workholism și cultivarea unui leadership conștient, axat pe oameni, sunt doar câteva dintre direcțiile și tendințele deja manifeste în piața muncii. Toate aceste subiecte, dar și multe altele, au fost dezbătute în cadrul Conferinței Great People Inside “Visionary HR” ce a avut loc în perioada  9 – 10 octombrie 2019 la Hotel Kronwell, Brașov. Evenimentul aflat la cea a XVI-a ediție consecutivă este cel mai prestigios eveniment de resurse umane din Romania și a reunit peste 450 de participanți, printre care manageri și specialiști în resurse umane din toate industriile, psihologi, antreprenori, oameni de afaceri, reprezentanți ai marilor companii de consultanță, lideri ai asociațiilor din diverse sectoare economice precum și speakeri de renume internațional din Belgia, Olanda, Grecia, Statele Unite ale Americii. În deschiderea conferinței, Doru DimaCEO Great People Inside Romania, a vorbit despre importanța schimbării stilului de lucru în organizații și a modalității în care ne raportăm la oameni ca urmare a intensificării la nivel global a concurenței pentru talente și despre necesitatea unei abordări personalizate care să răspundă nevoilor individului, nu ale grupului. S-a discutat, de asemenea, despre cum acționează emoțiile asupra comportamentului angajaților, de ce este nevoie de leadership pentru baza piramidei, care sunt cele mai noi tendințe ale beneficiilor extra salariale în România, ce tehnologii de HR vor fi folosite în viitor, care este abordarea liderului holistic, ce instrumente de HR îmbunătățesc performanța și care este contribuția dezvoltării oamenilor la retenția de personal. În cadrul evenimentului s-au aflat nume cunoscute din domeniul HR și din mediul de business românesc, precum și KeyNote Speakeri recunoscuți la nivel internațional precum: Dan Hill, renumitul expert internațional în citirea micro-expresiilor faciale prin intermediul instrumentului cunoscut datorită serialului “Lie to me” și bestseller-ului “Blink”; Wilmar Schaufeli, Profesor în Psihologia Muncii și Organizațională,  membru al Academiei Europene de  Psihologie a Sănătății Organizaționale, printre cei mai citați cercetători din domeniul său; William G. Harris, CEO al Association of Test Publishers (ATP), asociația comercială care este lider global în domeniul creatorilor, dezvoltatorilor și utilizatorilor programelor de evaluare folosite în scopul educației, certificării sau licențierii; Cicek Svensson, Senior Vice President- Comms Multilingual; Stelian Bogza, Commercial Director & Co-Founder – Benefit; Peter Mueller, Managing Director – Heidi Chocolat; Bogdan Merfea, Președinte al Consiliului de Administrație Patria Credit IFN; Olga Stavropoulou, Founding Member and Chief Visionary Officer – Knowl Social Enterprise; Mircea-Cătălin Roman, Coordinator Employment & Pensions Practice, Senior Associate – Noerr;  Mihail Pricop, Training Manager – Autonom; Desiree Diaconescu, Vice President Human Resources – Tuborg România; Joep Vercauteren-, CEO – Aon Dutch Caribbean; Andrei Vasile, Co-Founder – SanoPass; Armina Dobrică, Corporate Wellness Consultant – Aon România; Violeta Balint, General Manager – Sennheiser; Irina Dogaru, Development Director – EXELO Training & Development; Adrian Măniuțiu, Fondator EM360; Aurelian Chitez, Sales Manager – Romanian Software; Andreea Pleșea, COO – Druid; Mihai Găvan, HCM Global Sales Director – TotalSoft; Mihaela Colesnic, Labour Law Expert – Romanian Software; Klemens Wersonig, Founder and CEO – TARGET Executive Search; Laura Roșianu, Manager General – Mindit Consulting; Dan Brumboiu,  Director General – Polipol România; Radu Crăciun, Director General & Președinte al Directoratului BCR Pensii; Andrea Adamo, Fondator – 3minutesjob.com; Simona Manoliu, Cloud Applications Technology Manager – Oracle; Filios Papastylianou, HCM Business Development & Strategy Leader, CEE, Russia and Israel – Oracle; Harry Meintassis, Country Managing Partner – Korn Ferry Hay Group; Daiana Stoicescu, President – ICF România. Ca și concluzie vă las în compania cuvintelor Violetei Balint,  General Manager, Sennheiser Romania: “Atitudinea este bunul nostru cel mai de preț.  Credem cu tărie că ceea ce oamenii știu poate fi schimbat mai ușor decât ceea ce oamenii sunt. De aceea, atitudinea și mentalitatea contează mai mult decât cele mai strălucitoare diplome și trebuie să se sincronizeze culturii noastre organizaționale. Acesta este motivul pentru care angajăm oameni care se identifică cu principiile noastre – oameni cu un mod de lucru colaborativ, care știu că perspectivele și opiniile diverse conduc la un rezultat mai bun.” Evenimentul a fost moderat de Emma Zeicescu, realizator TV și Adrian Măniuțiu, Fondator EM360. Parteneri ai evenimentului: Polipol, Automobile Bavaria Group, ICF România, Tuborg, Total Soft, Kiss FM, Oracle, MoneyCorp, Benefit, Aon, Romanian Software, EximBank, Autonom, Rentrop & Straton, Exelo, Noerr, Druid, SanoPass, BCR Pensii, 123Travel, KIRCHHOFF AUTOMOTIVE România, CoCos Coaching Solutions, Target Executive Search, Diversitas Group România, Niran Perfumes & Cosmetics, Estico, Icco, 3minutesjob.com, Mindit Consulting, Serenity Resort, Trans.eu, Bizzclub Brașov, Magnolia, Continental, VBS Business Solutions, AHK – Camera de Comerț și Industrie Romano- Germană și Camera de Comerț și Industrie Brașov.   Parteneri media ai evenimentului: EM360 cu Adrian Maniutiu, Rock FM, Radio Guerilla, Oameni și Companii, Transilvania Expres, Monitorul Expres, Zile și nopți, Metropola, Prețul Zilei, 4Career, mytex.ro, Grupul Iubim Brașovul, La pas prin Brașov, PortalHR și Transilvania 365 de Laura Dragne – Director Comunicare, Great People Inside România Pentru mai multe detalii despre eveniment vă rugăm accesați: http://greatpeopleinside.com/conference2019/

Top 3 motive pentru care merita sa achizitionezi in toamna aceasta o soba pe lemne

Astazi, sobele pe lemne s-au reinventat si tin pasul cu tendintele. Un singur lucru a ramas la fel: daca vrei sa nu depinzi de furnizorul de gaze, poti avea o solutie eficienta pentru incalzire. In rest, sobele au devenit obiecte functionale moderne, cu rol functional si estetic, deopotriva. De la cele cu aspect rustic, pana la modelele in stil modern, acestea au calitati noi in materie de performanta si reusesc sa iti ofere confortul termic dorit. Te-ai gandit sa cumperi o soba pe lemne? Vezi top motive pentru care ar trebui sa iei in calcul aceasta achizitie in toamna aceasta. De unde merita sa cumperi si la ce sa fii atent, afli tot din acest articol.

O soba poate pune in scena un design exclusivist

Desi sunt piese arhitecturale cu care ne-am obisnuit inca din copilarie, daca am copilarit la tara, modelele reinventate au o importanta functie stilistica azi. Design-ul impresionant pe care reusesc sa il puna in scena se poate adapta, atat unei amenajari rustice, cat si unui spatiu decorat in stil modern. Nu minimaliza influenta de ordin stilistic pe care o pot crea sobele moderne. Daca vrei sa schimbi aspectul unui living lipsit de personalitate, instalarea unei sobe se potriveste la fix. Un astfel de element de decor se va dovedi o investitie extrem de buna, mai ales ca te vei putea folosi si de rolul functional de care vei beneficia.

O soba este o sursa eficienta de incalzire, creste valoarea termica a locuintei

Chiar daca ai deja o sursa principala de caldura, o soba te va ajuta, simultan, pe doua planuri. Pe de o parte, sa economisesti considerabil, iar – pe de cealalta parte – sa cresti valoarea termica a locuintei. O soba creeaza un mediu placut, iar mirosul lemnelor arse te va trimite cu gandul la copilaria in casa bunicilor. Sobele pe lemn, placate la interior cu samota sau cu termota, vor avea un randament termic mai bun si te vor ajuta sa economisesti combustibil. Poti alege un model din fonta sau din otel, dar trebuie sa te asiguri ca soba va fi instalata in mod profesionist, astfel incat sa eviti pe deplin orice fel de risc.

O soba pe lemne poate fi o solutie eco-friendly de incalzire

Spre deosebire de alte sisteme de generare a caldurii, sobele moderne performante, placate la interior cu samota, nu emana gaze toxice. Lemnul, in sine, este considerat o varianta ecologica, intrucat – atunci cand arde – nu emana dioxid de carbon suplimentar in mediul inconjurator. Mai mult, spre deosebire de energia electrica sau gaz, combustibilul lemnos este si mai avantajos din punct de vedere al investitiei. Asigura-te ca ai o soba care ofera randament termic si vei economisi considerabil, in acelasi timp. Pentru asta, merita sa apelezi la sfatul expertilor din domeniu, pentru a alege cel mai bun model de pe piata de sobe pe lemne.

Merita sa cumperi o soba pe lemne de la Seminee-expert.ro

Vrei o soba WOW, atat din punct de vedere functional, cat si estetic? Atunci fa achizitia de la cei mai apreciati experti din Romania: Seminee-expert.ro. O echipa tanara, dar extrem de pregatita, te asteapta in acest magazin care tine pasul cu toate inovatiile si tendintele din domeniu. Lideri pe piata semineelor si a sobelor, echipa Seminee-expert.ro are o experienta de peste 10 ani in industrie, si te poti baza pe ea pentru cele mai bune sfaturi de achizitie, instalare si mentenanta. Date de contact Tel: +4 0721 280 587 / +4 0784 292 820 / +4 0744 207 437 Fax: +4 031 8169286 E-mail: [email protected] soba pe lemne

Geaca de iarna iti ofera confort chiar si pe timp nefavorabil

Cand vorbim despre garderoba barbatului modern pentru anotimpul rece, putem spune cu incredere ca este important sa ai anumite piese vestimentare esentiale, care iti vor asigura confortul necesar si care iti vor permite sa creezi tinute in ton cu vremea. Astfel, in acest articol te vom sfatui in privinta gecilor barbatesti de iarna, de altfel esentiale in garderoba ta. Fie ca vorbim de geci sport, groase, fie ca vorbim de geci de ploaie sau de geci barbatesti matlasate, este de dorit sa fii pregatit in orice moment!
A fi in pas cu moda inseamna sa stii ce sa alegi din magazine, insa stilul se refera la modul in care asortezi piesele vestimentare pe care le ai sau pe care le vei adauga curand in garderoba. Daca iti doresti sa ai un look actual, masculin, este bine sa stii care sunt hainele pe care trebuie sa pui accent in fiecare sezon. Geci barbatesti de iarna esentiale in recuzita masculina

Geci cu captuseala de blana pe interior

O geaca cu captuseala de blana pe interior este o alegere foarte buna in zilele in care temperaturile sunt deosebit de scazute. Daca ai un stil casual, poti sa optezi pentru geci scurte, groase, care iti ofera confort si libertate de miscare. De exemplu, o geaca de blugi cu captuseala de blana pe interior este o piesa vestimentara foarte fashion si masculina. Totodata, poti sa optezi si pentru geci casual, negre, maro sau grena, care au captuseala din blana si care sunt la fel de versatile precum gecile de blugi cu captuseala.

Geci statement, care te ajuta sa te faci remarcat

Pentru ca stim cat de important este stilul vestimentar, este esential sa aducem in discutie gecile statement. Orice gentleman care se respecta are cel putin o geaca de piele in garderoba. De regula, cele mai recomandate sunt gecile de piele scurte, deoarece acestea sunt mult mai usor de asortat si de purtat. In ceea ce priveste selectarea culorilor, recomandarea stilistilor este sa optezi pentru geci negre, maro sau bleumarin. Astfel, iti va fi mult mai usor sa creezi tinute fashion, potrivite pentru acele zile in care temperaturile sunt inca blande.

Geci cu gluga, practice si calduroase

Gecile barbatesti cu gluga sunt extrem de confortabile, practice si potrivite pentru sezonul rece. In ceea ce priveste lungimea, totul depinde de stilul pe care il ai. Poti sa alegi geci barbatesti lungi sau poti sa alegi geci barbatesti scurte. Opteaza pentru cele care sunt prevazute cu mai multe buzunare, care au inchidere principala cu fermoar si care sunt prevazute si cu buzunare interioare care iti permit, de exemplu, sa iti feresti telefonul mobil de contactul cu apa sau zapada. Astfel, vei avea tinute fashion si practice, care iti vor oferi confort si libertate de miscare dar si o reala utilitate.

Geci de ploaie, perfecte pentru zilele capricioase

Indiferent ce stil vestimentar ai sau ce haine iti place sa porti, este recomandat sa ai o geaca de ploaie in garderoba. Principala caracteristica a unei geci de ploaie este impermeabilitatea, ceea ce inseamna ca este perfecta pentru a o purta in acele zile in care vremea este capricioasa. In functie de preferinte, poti sa optezi pentru o geaca lunga sau pentru o geaca scurta. Nu exista o regula stricta pe care trebuie sa o respecti cand vine vorba de alegerea culorilor. De regula, stilistii recomanda culorile mai inchise, precum negru, bleumarin sau verde ori kaki, insa si gecile in culori mai vesele sunt potrivite, in special pentru a fi purtate toamna. Ideea este ca gecile deschise la culoare se murdaresc mult mai vizibil decat cele inchise la culoare.

Geci barbatesti de iarna

Fie ca vorbim de geci matlasate, fie ca vorbim de geci barbatesti cu captuseala si umplutura, este esential sa ai in garderoba cel putin o geaca care te va proteja de temperaturile scazute si care in acelasi timp iti ofera libertate de miscare. Cauta in magazine acele modele care au un croi modern si care sunt prevazute cu buzunare exterioare si interioare . Si gecile barbatesti care au gluga cu blana naturala detasabila sunt o alegere foarte buna. Nu exista o regula pe care trebuie sa o respecti cu strictete cand vine vorba de lungimea unei geci barbatesti de iarna. De regula, gecile scurte pentru barbati sunt recomandate pentru a fi purtate in zilele cu temperature normale, iar gecile lungi pentru barbati sunt recomandate pentru a fi purtate in zilele cu temperature foarte scazute.

Adu calitatea la tine acasa cu lenjerii de pat Pucioasa!

lenjerii de pat PucioasaStrainii si-au dorit mereu produse textile fabricate in Romania pentru ca stiau ca la noi se gasesc materiale de calitate la preturi accesibile. In anii 70, Romania era al cincilea exportator al lumii. Lenjerii de pat Pucioasa alaturi de prosoape si multe alte materiale textile ajungeau in magazinele din toata lumea. Dupa revolutie, foarte multe fabrici si-au inchis portile, dar totusi exista foarte multe fabrici care au ramas active de-a lungul anilor si care au reusit sa duca traditia mai departe. Printre acestea, se numara si fabrica de lenjerii de pat Pucioasa cu o traditie de peste 140 de ani. Toate lenjeriile de pat Pucioasa au o calitate superioara fata de multe alte tipuri de lenjerii, chiar si fata de cele din strainatate. Utilajele pe care cei de la fabrica de lenjerii de pat Pucioasa sunt noi si moderne si de cele mai multe ori personalul abia face fata numarului de comenzi. Lenjeriile de pat Pucioasa sunt extrem de cautate si extrem de calitative si de aceea, magazinul Patone.ro s-a specializat pe vanzarea de aceste asternuturi calitative la preturi extraordinare si cu imprimeuri extraordinar de moderne care cu siguranta va vor placea.

Cel mai dulce somn e cu lenjerii de pat Pucioasa!

Daca nu ne credeti pe cuvant, puteti sa incercati. Transportul este gratuit, iar returul se face foarte usor. Insa chiar nu credem ca este cazul. Multi dintre clientii care au achizitionat astfel de produse s-au aratat a fi foarte multumiti de calitatea acestor lenjerii de pat din bumbac romanesti. Ba mai mult, sunt persoane care au mai comandat si alte tipuri de asternuturi de la noi. Daca nu credeti, puteti intra pe site-ul magazinului nostru online de textile sau pe pagina oficiala de facebook. Recenziile clientilor multumiti despre lenjerii de pat din Romania le veti putea observa destul de rapid. Cu alte cuvinte, oamenii au ramas fideli tesaturilor fabricate in orasul romanesc Pucioasa pentru ca le-a satisfacut intotdeauna toate nevoile. Datorita faptului ca sunt lenjerii de pat Pucioasa din bumbac romanesti, cumparatorii au avut mai multa incredere in produsele pe care le cumpara. Deci, fara indoiala micii distribuitori de asternuturi furnizate de fabrica Ralex de la Pucioasa merita toata increderea.

De unde poti achizitiona aceste asternuturi pentru dormitor?

Patone este un magazin online de unde puteti cumpara cele mai bune si mai ieftine lenjerii de pat de pe piata. Veti gasi lenjerii de pat din bumbac, din bumbac satinat, 3D, Cocolino si toate lenjeriile sunt Fabricate in Romania. Pentru mai multe informatii va asteptam pe www.patone.ro sau la numarul de telefon: 0726513956 .

Comitetul Național Paralimpic lansează campania „Cunoaște-ți campionii!” alături de JYSK

Campania „Cunoaște-ți campionii!” își propune să aducă în fața publicului sportivii paralimpici care luptă pentru calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020, sau la alte competiții importante, cum ar fi campionatele mondiale sau europene.

După succesul campaniei #Nicioscuză, din 2018, prin care au motivat oamenii să facă sport folosind ca principal argument poveștile a trei sportivi cu dizabilități, Comitetul Național Paralimpic și JYSK vor acum să aducă în lumina reflectoarelor oamenii care luptă cu îndârjire zi de zi pentru a se califica la Jocurile Paralimpice de la Tokyo ori la alte competiții majore, sportivii cu dizabilități.  

Odată cu startul campaniei, Comitetul Național Paralimpic Român își lansează și noul site, www.ParalimpicRomania.ro, prin intermediul căruia publicul larg va fi ținut la curent cu evoluția sportivilor paralimpici la competițiile naționale și internaționale.

Protagoniștii campaniei sunt patru dintre cei mai buni sportivi paralimpici din țara noastră, Alex Bologa, Octavian Tucaliuc, Florentina Hrișcu și Ciprian Anton, și echipa de goalball a României.

Alex Bologa are 23 de ani și este singurul judoka din România cu deficiență totală de vedere. Dorința de victorie a lui Alex a fost însă mai puternică decât orice neajuns. În 2016 a devenit medaliat cu bronz la Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro. De asemenea, este dublu campion european și numărul 1 în clasamentul mondial la categoria sa de greutate, 60 de kilograme.

Octavian Tucaliuc este un atlet cu deficiență de vedere. La cei 24 de ani ai săi, este unul dintre cei mai valoroși sportivi cu dizabilități din România. Octavian este medaliat cu bronz la săritura în lungime, la grand prix-ul de la Dubai din 2017 și a ajuns până pe locul 7 în clasamentul mondial la aruncarea suliței.

Florentina Hrișcu are 42 de ani și este o atletă cu deficiență motrică. Florentina ar putea ajunge anul viitor la a doua Paralimpiadă consecutivă după cea de la Rio de Janeiro, din 2016, unde a participat la proba de aruncare cu discul.

Ciprian Anton are 39 de ani. Este campion național la tenis în scaun rulant și primul antrenor de tenis în scaun rulant din România. La doar un an după ce s-a apucat de tenis, Ciprian a ajuns cel mai bun din țară.

Toți patru sunt sportivi care fac eforturi substanțiale zi de zi pentru a se păstra în elită, iar Comitetul Național Paralimpic și JYSK doresc să îi aducă în prim-plan și invită iubitorii sportului să îi susțină în competiții.

Astfel, JYSK România, retailerul scandinav de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă, își anunță și anul acesta într-un mod inedit susținerea pentru Comitetul Național Paralimpic.

„Atunci când am început colaborarea cu sportivii paralimpici am aflat că foarte mulți dintre ei au rezultate extrem de bune la nivel internațional, că reprezintă cu succes România, reușesc să ridice steagul țării noastre la concursuri de anvergură și să aducă acasă medalii valoroase. Credem că munca și rezultatele lor merită să fie cunoscute de public, mai ales că mulți dintre ei au niște povești foarte emoționante, de adevărați învingători. Prin campania “Cunoaște-ți campionii!” și prin intermediul noului site al Comitetului Paralimpic Român îi invităm pe români să afle poveștile sportivilor paralimpici și să îi susțină în drumul lor către Jocurile Paralimpice de la Tokyo”, a spus Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Sally Wood Lamont, Președintele Comitetului Național Paralimpic, a completat: Suntem încântați de noul website al Comitetului Național Paralimpic, proiectat de profesioniști într-un mod care oferă sportivilor paralimpici cea mai bună vizibilitate. Totodată, publicul are oportunitatea de a vedea cât de mult muncesc sportivii paralimpici, nu doar pentru a se califica la Paralimpiada de la Tokyo, cât și pentru Campionatele Europene și Mondiale în zece sporturi. Calea unui atlet către Tokyo și alte campionate majore nu este una ușoară: dedicarea, motivația, talentul și antrenamentul intens sunt necesare, însă sportivii paralimpici trebuie să-si depășească dizabilitățile pentru a-și realiza visurile. JYSK este sponsorul nostru principal, dar, mai mult decât atât, ne ajută să ne promovăm sportivii și să folosim comunicarea și canalele media într-un mod în care nu am reușit până acum. Mulțumesc, JYSK! .

JYSK România a devenit sponsorul oficial al Comitetului Național Paralimpic în iulie 2017, semnând un contract pe trei ani. Anul următor, compania și-a dublat sprijinul acordat sportivilor cu dizabilități, donând 400.000 de lei anual către Comitetul Național Paralimpic Român.

În Danemarca, JYSK susține sportivii cu dizabilități de 30 de ani, încă din anul 1989. Sprijinirea sportivilor paralimpici este principala direcție CSR a grupului. JYSK susține sportivii paralimpici în Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Republica Cehă, Slovacia și România.

Despre Comitetul Național Paralimpic

Misiunea Comitetului Național Paralimpic Român este de a face cunoscut sportul paralimpic ca mod de reintegrare socială, având în vedere beneficiile sportului în general – antrenarea reflexelor, a forței corpului și a puterii de concentrare.

Istoria Comitetului începe în decembrie 1990, când un grup de inițiativă format din persoane cu afinitați pentru activitatea sportivă a persoanelor cu handicap s-a constituit în grupul fondatorilor Federației Române a Sportului pentru Handicapați, cum s-a numit federația noastră la începuturile sale.

În anul 2009 a fost aprobată schimbarea denumirii Federației Române a Sportului pentru Persoane cu Handicap în Comitetul Național Paralimpic. Denumirea sa în afara teritoriului României este: National Paralympic Committee, Romania.

Printre obiectivele Comitetului se numără promovarea sportului paralimpic în România, asigurarea șanselor și sprijin financiar egale între sportivii cu dizabilități și cei fără dizabilități, încurajarea tinerilor cu dizabilități de a practica un sport.

DESPRE JYSK

Grupul danez JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa și este deținut de familia fondatorului său, Lars Larsen. În prezent, JYSK are peste 2800 de magazine în 52 de țări de pe trei continente, Europa, Asia și America de Nord.

Lars Larsen a deschis primul magazin JYSK în anul 1979 în Aarhus, al doilea oraș ca mărime din Danemarca. De-a lungul anilor, Casa Regală a Danemarcei a fost un client fidel al companiei, reputația JYSK crescând în acest fel și mai mult, mai ales că Majestatea Sa Regina Danemarcei i-a oferit permisiunea de a utiliza titulatura de Furnizor al Casei Regale a Danemarcei. JYSK are în acest moment peste 23.000 de angajați și o cifră anuală de afaceri de 4,25 miliarde de euro. Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia și semnifică în limba daneză calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 78 de magazine în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgoviște, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Mediaș, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Hunedoara sau Balș.

Pentru mai multe detalii:

Raluca Dascălu Communications and PR Manager JYSK România M: +40721-509-599 Email: [email protected]